| | Zaklęcia | |
|
+13Neliel Kirke Faust Lucky Dreamer Wartakus Believer Kitsune Mikoto Morii Nightmare Vid Virtus Jaquelin Lilibeth 17 posters | |
Autor | Wiadomość |
---|
Lilibeth Admin
Liczba postów : 78 Join date : 29/07/2014
| Temat: Zaklęcia Wto Lis 11, 2014 4:32 pm | |
| First topic message reminder :Tutaj znajduje się lista już dostępnych zaklęć. Wzór na propozycję nowego zaklęcia: - Kod:
-
[b]Nazwa:[/b] [b]Poziom:[/b] [b]Opis Zaklęcia:[/b] Nazwa: Tu wpisujemy nazwę zaklęcia. Poziom: Dopasowujemy wg. nas rangę (A,B,C,D) tego zaklęcia. Sprawdzający może ją podwyższyć lub zaniżyć. Opis Zaklęcia: Czyli co zaklęcie robi. Oto spis zaklęć niedostępnych dla userów:-Antymagia- negacja magii, tworzenie pól, w których magia nie działa -Kontrola nad czasem -Kontrola nad wektorami -Kontrola nad czyimś ciałem, zachowaniem, lub umysłem -Moc odbijania innych mocy -Moc zabijania spojrzeniem, pstryknięciem itp. -Moc przewidywania przyszłości -Moc kontroli nad krwią -Wywoływanie orgazmu dotykiem, spojrzeniem, pstryknięciem itp.Poniżej zaklęcia będą sprawdzane przez moderację ds. zaklęć lub administrację. Zaakceptowane zaklęcia będą dodane do spisu zaklęć. Jak wspomóc pracę moda od zaklęć: 1. Użyj wzoru. On bardzo pomaga. 2. Jeżeli wrzucasz kilka zaklęć na raz, podaj je od najwyższego rangą do najniższego. 3. Nie wrzucaj niepotrzebnych obrazków. 4. Nazwy zaklęć indywidualnych podkreśl niebieskim kolorem. 5. Najlepiej wstawiać zaklęcia od razu do tematu, bez wysyłania na PW. 6. Nie musisz się bezmyślnie zgadzać na wszystko, co powie mod, ale też nie musisz się bezmyślnie o coś kłócić. Celem tego tematu jest znalezienie złotego środka pomiędzy Twoją wizją a ograniczeniami mechaniki. Regulamin; Copyrights; by Lilibeth
Ostatnio zmieniony przez Lilibeth dnia Czw Lis 27, 2014 5:50 pm, w całości zmieniany 1 raz | |
| | |
Autor | Wiadomość |
---|
Kirke
Liczba postów : 26 Join date : 26/12/2014
| Temat: Re: Zaklęcia Pią Gru 26, 2014 3:52 pm | |
| Nazwa: Ognisty miecz. Poziom: A Opis Zaklęcia: Tworzenie miecza z ognia (ogień wydobywa się z dłoni i formuje się w miecz) o wielkiej sile, który jest w stanie przebić nawet słabsze bariery ochronne (poziomu B,C lub D). Utrzymuje się przez 5 postów i jest podatny na silne zjawiska atmosferyczne takie jak np tornada.
Ostatnio zmieniony przez Kirke dnia Sob Gru 27, 2014 2:48 pm, w całości zmieniany 1 raz | |
| | | Elliot
Liczba postów : 28 Join date : 02/12/2014
| Temat: Re: Zaklęcia Sob Gru 27, 2014 2:41 pm | |
| @Faust Miło gadać z kim, co wie, czego chce o: Może zaproponowałabym, że podczas używania Glutonerii podczas walki (za dużo tych podczas) miecz zżerałby ci 1EM, a regeneracje przy braku walki byłaby zmniejszona o2 EM? Skoro to jest A zaproponuję także zwiększenie parametrów fizycznych tak, że postać będzie tylko nieco gorsza od innych ras pod względem sprawności (zmysły pozostaną na takim samym poziomie) a zaklęcia silniejsze o 1/4 rangi?
@Kirke Wywal ostatnie zdanie. 5 postów trwania. Miecz podatny na silne zjawiska atmosferyczne jak wiatr/deszcz. Przy czym silne oznacza tornada itp.
| |
| | | Faust
Liczba postów : 6 Join date : 21/12/2014
| Temat: Re: Zaklęcia Sob Gru 27, 2014 5:22 pm | |
| Koszt na turę jest całkiem spoko, ale czemu zmniejszać mi regenerację, kiedy się opierniczam? ;_; Skoro boost prawie do poziomu innych ras jest balanced, to ja (no, bo tak jakby nie mam wyjścia) daję okejkę. Tak samo ze sprawą tuningowania siły zaklęć. Oczywiście tylko tych ofensywnych. | |
| | | Elliot
Liczba postów : 28 Join date : 02/12/2014
| Temat: Re: Zaklęcia Sob Gru 27, 2014 11:01 pm | |
| Bo sprawdzający tak chciał-- A tak na serio miecz z sam siebie się nie utrzymuje, więc musi kosztować cię to ciągle. Poza tym socjalizm nie lubi leniuszków :c Aaaa i największą siłę zaklęć/fizyczną osiągniesz po 5 postach od przywołania. Największa znaczy, że ta, która tam wcześniej przedstawiłam o: [przy skomplikowanych rzeczach zawsze się gubię Q_Q]
Ok. To teraz twoje C. Zmień tylko to nie regeneruje na nie pożera czy coś i w sumie będzie dla mnie okejka *daje lajka*
| |
| | | Faust
Liczba postów : 6 Join date : 21/12/2014
| Temat: Re: Zaklęcia Nie Gru 28, 2014 12:06 am | |
| Czekaj! Bo chyba to ja robię spiny o coś, co po prostu źle zrozumiałem. Jak moja postać się z kimś klepie, to miecz amcia 1%. Ale jak się nie klepie i też używa mieczyka, to tylko/aż (niewłaściwe skreślić) zmniejsza regenerację o 2%? You know, bo ja myślałem, że za samo posiadanie tego zaklęcia mam pasywnie, do końca życia i przez cały czas zmniejszone regeny many. Dlatego chciałem wbić Ci tę kosę między żebr...ZNACZY SIĘ dlatego zwróciłem na to uwagę. No. Jeżeli jest tak, jak opisałem wyżej, to wynikiem końcowym jest zaklęcie, które po aktywacji daje nam mieczyk, którego trzymanie zwiększa staty fizyczne i DMG z czarów, zżerając jednak za to 1% many co turę/zmniejszając regen many o 2% przy braku walki czy tam podczas misji. Po pięciu turach Faust jest fizycznie prawie tak wykoksany jak inne rasy, a jego spelle biją o 1/4 ich rangi mocniej. Deal? Wszelakie edity pojawią się, jak teraz wszystko dopniemy na ostatni guzik. Obiecuję! C: | |
| | | Neliel
Liczba postów : 15 Join date : 18/12/2014
| Temat: Re: Zaklęcia Nie Gru 28, 2014 2:58 am | |
| Nazwa: Świadomy sen Poziom: C Opis Zaklęcia: Mag staje się na wpół świadomy - można powiedzieć, że śni na jawie. Dzięki temu może czerpać moc z krainy snów, co zwiększa w niewielkim stopniu jego siłę i czas reakcji.
Nazwa: Psioniczny dotyk Poziom: C Opis Zaklęcia: Podczas zadania bezpośredniego ciosu, energia zebrana w dłoni albo w trzymanej broni eksploduje wywołując niewielki rezonans, który zwiększa obrażenia i ich zasięg. Tylko Neliel.
Nazwa: Iluzja senna Poziom: D Opis Zaklęcia: Pozwala magowi "wejść" do czyjegoś snu. Taki sen nie różni się niczym od zwykłego snu. Po użyciu mag również zasypia i budzi się dopiero, gdy opuści cudzy sen.
Nazwa: Telepatia Poziom: B Opis Zaklęcia: Pozwala komunikować się z innymi za pomocą umysłu na niezbyt dużą odległość (do 20 metrów). Ze swoją siostrą bliźniaczką Neliel potrafi komunikować się na dwukrotnie większą odległość. Umiejętność ta jest zawsze aktywna, przez co rezerwuje 25 bazowego EM postaci.
| |
| | | Elliot
Liczba postów : 28 Join date : 02/12/2014
| Temat: Re: Zaklęcia Pon Gru 29, 2014 3:15 pm | |
| Dodane zaklęcia do zaklęć Wartka. Dodany mały poradnik jak wstawiać zaklęcia. Derp.
@Neli 1. Tak średnio widzę powiązanie- jestem wpół świadoma, więc lepiej reaguję? D: No dobra to jeszcze przejdzie bez problemu, ale całkowicie brakuje mi tutaj powiązania ze wzrostem siły |:> 2. Przejdzie, ale nie jako indywidualne. 3. Ok. 4. Hmmm proponowałabym rozbicie tego na dwa osobne zaklęcia- jedno dla wszystkich i drugie jako dla ciebie i twojej siostry, żeby było łatwiej.
| |
| | | Neliel
Liczba postów : 15 Join date : 18/12/2014
| Temat: Re: Zaklęcia Pon Gru 29, 2014 4:15 pm | |
| 1. Człowiek w naturze ma pewne ograniczenia. Podczas snu wyłączają się ośrodek myślenia logicznego jak i działanie ośrodka kontroli w mózgu jest przytłumione. To on odpowiada za to że poruszamy się z taką a nie inną szybkością. Jego dysfunkcja w śnie pozwala na nagięcie własnych możliwości, np po przez zwiększenie ilości używanych mięśni w naszym ciele - człowiek po uszkodzeniu tego ośrodka bez świadomie będzie używał większej siły. Proponuję więc zwiększenie siły, który jednak powoduje ból, przez przeciążenie mięśni. Myślę że będzie ok i w miarę logiczne.
2.No rozumiem, może być.
4 Może niech zostanie jedno dla wszystkich te 20-25 m, bo nie chcę się już w to bawić, chce stworzyć postać
| |
| | | Elliot
Liczba postów : 28 Join date : 02/12/2014
| Temat: Re: Zaklęcia Czw Sty 01, 2015 9:21 pm | |
| 1. Nie no przejdzie jako zwyczajny buff. Magią podobno można robić wszystko @_@
4. Dobra. Zaklęcie działa na 20m, nie rezerwuje EM z podstawowego źródła, ale zżera za każdym razem 1 EM. W sensie 1post na jedną osobę=1EM, jeden post dwie osoby=2em. Tak nie byłoby lepiej? Ale koszty w PR takie same. | |
| | | Berry
Liczba postów : 11 Join date : 31/12/2014
| Temat: Re: Zaklęcia Nie Sty 04, 2015 12:10 pm | |
| Nazwa: Pazury! Poziom: D Opis Zaklęcia: Zaklęcie powoduje zmianę długości i uformowanie paznokci osoby rzucającej zaklęcie, można sobie zrobić ładny kształt na wieczorny bankiet, lub wydłużyć je i zaostrzyć, by mogły łatwiej kogoś zranić. | |
| | | Elliot
Liczba postów : 28 Join date : 02/12/2014
| Temat: Re: Zaklęcia Nie Sty 04, 2015 10:25 pm | |
| @up- akcept ale jutro wrzucę |:> | |
| | | Ravger
Liczba postów : 3 Join date : 24/12/2014 Skąd : dochodzi ten krzyk?
| Temat: Re: Zaklęcia Nie Sty 25, 2015 10:53 pm | |
| Nazwa:Fokkusu Poziom:A Opis Zaklęcia:Zaklęcie polega na tym, że Ravger przyjmuje postać Lisiego Demona a do okoła niego pojawia się dziewieć niebieskich płomnieni wielkości piłki od ręcznej. Watabe może wystrzelić wsztstkie płomienie naraz w wybranym kierunku lub pojedyńczo dodatkowo w formie tej zaklęcia klasy B i C zmniejszają swój koszt o 3-5%. W lisiej formie jego szybkość i siła są znacznie większe niż normalnie. Czar ten trwa do dezaktywacji przez użytkownika lub utraty całej ilości EM (co post traci 4% EM)
Nazwa:Demoniczna Kosa Poziom:B Opis Zaklęcia: Ravger zamienia trzymany obiekt wielką Kosę a'la Śmierci. Ma ona długość 1.50 m i "wylewa się" z niej energia. Po wypuszczeniu/uwolnieniu z niej energii wytwarza ona coś w postaci "Getsuga Tensio" tylko o wiele mniej niszczycielskie. Kosa sama w sobie nie ma ograniczenia czasowego można nią władać do, póki nie zostanie zniszczona bądź nie zużyje się wszystkich ładunków energii(3). Po zniszczeniu lub wyczerpanych ówcześnie wymienionych ładunków kosa zamienia się w pył wyjątkiem jest, gdy stworzy się ją z katany którą ma Watabe, wtedy kosa zmienia się ponownie w to czym była. W zależności jakiego przedmiotu się użyję tym kosa jest mocniejsza np. kosa z metalowego słupa będzie mocniejsza niż ta drewnianego krzesła. Czyli, im twardszy lub mający lepsze właściwości przedmiot zostanie przemieniony w kosę tym jest ona silniejsza.
Nazwa:Sakura no dansu Poziom:B Opis Zaklęcia:Ravger przywołuje strumień płatków "wiśni". Płatki, mimo że wyglądają na delikatne tak naprawdę, potrafią nieźle narozrabiać. Mogą one wytworzyć wystarczająco dużą prędkość by z łatwością przeciąć skórę. Pozostawiają po sobie rany w postaci cięć. Płatki są kontrolowane przez 2 posty po tym czasie rozsypują się i opadają na ziemie.
Nazwa:Widmowa szarża Poziom:C Opis Zaklęcia: Wywołuje u przeciwnika coś w rodzaju halucynacji powielenia naszej postaci w efekcie czego, przeciwnikowi wydaje się, że jest nas 3 lub 4 (zwidy mają lekko bladsze kolory od oryginału). Zaklęcie działa jedynie, gdy biegniemy prosto na kogoś. Tej samej techniki można użyć na jednej osobie tylko raz na 2 posty.
Ostatnio zmieniony przez Ravger dnia Czw Mar 05, 2015 5:34 pm, w całości zmieniany 4 razy | |
| | | Natalya
Liczba postów : 8 Join date : 30/11/2014
| Temat: Re: Zaklęcia Pon Sty 26, 2015 4:59 pm | |
| Nazwa: Kanibalizm Poziom: C Opis Zaklęcia: Organizm Nat przypominający bardziej zwierzęcy niż ludzki potrafi przetrawić energię znajdującą się w ciele istoty magicznej i wchłonąć ją. Każdy kilogram zjedzonego mięsa zwiększa jej energię o 10 punktów procentowych. | |
| | | Lilibeth Admin
Liczba postów : 78 Join date : 29/07/2014
| Temat: Re: Zaklęcia Nie Mar 01, 2015 11:14 pm | |
| złodziej esencji odpada, lisi ogień też na tej randze. Reszta akcept
Nat odpada. | |
| | | Ravger
Liczba postów : 3 Join date : 24/12/2014 Skąd : dochodzi ten krzyk?
| Temat: Re: Zaklęcia Sob Mar 07, 2015 2:39 pm | |
| Nazwa:Demoniczna Kosa Poziom:B Opis Zaklęcia: Ravger zamienia trzymany obiekt wielką Kosę a'la Śmierci. Ma ona długość 1.50 m i "wylewa się" z niej energia. Po wypuszczeniu/uwolnieniu z niej energii wytwarza ona coś w postaci "Getsuga Tensio" tylko o wiele mniej niszczycielskie. Kosa sama w sobie nie ma ograniczenia czasowego można nią władać do, póki nie zostanie zniszczona bądź nie zużyje się wszystkich ładunków energii(3). Po zniszczeniu lub wyczerpanych ówcześnie wymienionych ładunków kosa zamienia się w pył wyjątkiem jest, gdy stworzy się ją z katany którą ma Watabe, wtedy kosa zmienia się ponownie w to czym była. W zależności jakiego przedmiotu się użyję tym kosa jest mocniejsza np. kosa z metalowego słupa będzie mocniejsza niż ta drewnianego krzesła. Czyli, im twardszy lub mający lepsze właściwości przedmiot zostanie przemieniony w kosę tym jest ona silniejsza. | |
| | | Sponsored content
| Temat: Re: Zaklęcia | |
| |
| | | | Zaklęcia | |
|
Similar topics | |
|
| Permissions in this forum: | Nie możesz odpowiadać w tematach
| |
| |
| |