Szkoła Magii i Czarodziejstwa
 
IndeksIndeks  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

Share | 
 

 Zaklęcia

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
Idź do strony : Previous  1, 2
AutorWiadomość
Lilibeth
Admin
avatar

Liczba postów : 96
Join date : 29/07/2014

PisanieTemat: Zaklęcia   Wto Lis 11, 2014 4:32 pm

First topic message reminder :


Tutaj znajduje się lista już dostępnych zaklęć.

Wzór na propozycję nowego zaklęcia:
Kod:

[b]Nazwa:[/b]
[b]Poziom:[/b]
[b]Opis Zaklęcia:[/b]


Nazwa: Tu wpisujemy nazwę zaklęcia.
Poziom: Dopasowujemy wg. nas rangę (A,B,C,D) tego zaklęcia. Sprawdzający może ją podwyższyć lub zaniżyć.
Opis Zaklęcia: Czyli co zaklęcie robi.

Oto spis zaklęć niedostępnych dla userów:
-Antymagia- negacja magii, tworzenie pól, w których magia nie działa
-Kontrola nad czasem
-Kontrola nad wektorami
-Kontrola nad czyimś ciałem, zachowaniem, lub umysłem
-Moc odbijania innych mocy
-Moc zabijania spojrzeniem, pstryknięciem itp.
-Moc przewidywania przyszłości
-Moc kontroli nad krwią
-Wywoływanie orgazmu dotykiem, spojrzeniem, pstryknięciem itp.



Poniżej zaklęcia będą sprawdzane przez moderację ds. zaklęć lub administrację. Zaakceptowane zaklęcia będą dodane do spisu zaklęć.

Jak wspomóc pracę moda od zaklęć:
1. Użyj wzoru. On bardzo pomaga.
2. Jeżeli wrzucasz kilka zaklęć na raz, podaj je od najwyższego rangą do najniższego.
3. Nie wrzucaj niepotrzebnych obrazków.
4. Nazwy zaklęć indywidualnych podkreśl niebieskim kolorem.
5. Najlepiej wstawiać zaklęcia od razu do tematu, bez wysyłania na PW.
6. Nie musisz się bezmyślnie zgadzać na wszystko, co powie mod, ale też nie musisz się bezmyślnie o coś kłócić. Celem tego tematu jest znalezienie złotego środka pomiędzy Twoją wizją a ograniczeniami mechaniki.


Regulamin; Copyrights;  by Lilibeth


Ostatnio zmieniony przez Lilibeth dnia Czw Lis 27, 2014 5:50 pm, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://francy2020.forumpl.net

AutorWiadomość
Faust

avatar

Liczba postów : 6
Join date : 21/12/2014

PisanieTemat: Re: Zaklęcia   Wto Gru 23, 2014 11:36 pm

Czas spróbować szczęścia, czy mi się uda koncepcję postaci wprowadzić w życie chociaż w...80% ;_;
Czary prywatne, jakby kto pytał.

Nazwa: Glotoneria.
Poziom: A.
Opis Zaklęcia:

    Osobiste zaklęcie Fausta, które stworzył specjalnie do polowania na magiczne bestie. Wszystko zaczyna się od uwolnienia magicznej mocy na zewnątrz, przez którąkolwiek dłoń. Energia przyjmuje czarną barwę, emanując przy tym czerwonawą poświatą. Po chwili formuje się w postać przypominającą miecz obosieczny i właśnie taki oręż ma za zadanie naśladować. Ostrze tak przygotowanej broni ma metr długości, jakieś trzydzieści centymetry szerokości, a węższa część, służąca za rękojeść, ma około czterdzieści centymetrów. Co jednak sprawia, że jest to zaklęcie tak wysokiej rangi? Na czas dzierżenia Glotoneria sprawność fizyczna i magiczna (czyt.: obrażenia z zaklęć ofensywnych) bohatera ulegają polepszeniu, by mógł stanąć w szranki z bestiami o największych kłach i pazurach, jak również przedstawicielami nieludzkich ras, którym trzeba przemówić do rozsądku. W zamian mężczyzna musi jednak płacić 1% swej magicznej mocy co turę (podczas walki. Poza nią ma redukcję regeneracji tejże energii o 2%). Co więcej, z każdą turą nasz bohater staje się coraz sprawniejszy, by po pięciu turach fizycznie prawie dorównywać innym rasom, a magicznie - mieć zaklęcia silniejsze o 1/4 ich rangi.


Nazwa: Bon appetit, Glotoneria.
Poziom: C.
Opis Zaklęcia:

    Faust na siłę wciska moc magiczną w Glotoneria (tyle, ile wynosi koszt zaklęcia rangi C), zyskując przy tym szybsze polepszenie swoich zdolności, jakoby minęło pięć dodatkowych tur. W ten sposób może też obejść oryginalne ograniczenia swego miecza, jeżeli wcześniej go poużywał. Powoduje to jednak przeciążenie magicznego oręża, przez co bonusy wywołane tym zaklęciem trwają tylko dwa posty. W tym czasie bohater dalej musi płacić 1% co turę, ale nie powoduje to polepszeń parametrów fizycznych i magicznych. Gdy zaklęcie się kończy, Glotoneria zostaje "wyzerowana", usuwając pozytywne efekty nie tylko z Bon appetit, ale również te oferowane przez jej wcześniejsze żarcie many. Faust wraca więc do stanu, jakby dopiero co użył swojego charakterystycznego zaklęcia.


Ostatnio zmieniony przez Faust dnia Nie Gru 28, 2014 1:02 am, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Elliot

avatar

Liczba postów : 34
Join date : 02/12/2014

PisanieTemat: Re: Zaklęcia   Czw Gru 25, 2014 8:41 pm

@Lucky
5. Kalectwo możliwe jedynie przy zbyt długim i czestym uzywaniu zaklęcia. Znaczy powazniejsze obrażenia.

@Wartek
Robaczek nie ma żadnego wpływu na psychikę postaci. Po prostu mówi tak? Poza tym nie widze powodu czemu tylko demony moga je mieć o:

@Faust
1. Zaakceptuję jako indywidualne tylko określ słownie jak bardzie polepsza się sprawność fizyczna i magiczna. Zaklęcia bardziej bolą? :C I w ogóle to 3% jest poza walką, wiesz o tym? I rozumiem, że chcesz bez ograniczenia postowego?
2. Omówimy jak określisz się co do 1.



[sorry za brak znakó czasami, ale alt niezbyt chce współpracować]

_________________
Użytkownik Elliota jest osobą płci pięknej. :C
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Wartakus

avatar

Liczba postów : 53
Join date : 16/12/2014
Age : 83
Skąd : pochodzą Wiatraki?

PisanieTemat: Re: Zaklęcia   Czw Gru 25, 2014 9:06 pm

Tak. Eliot miałem poprawić ale zbrakło mi czasu :p . Niech wszysko co umie czarować ma tą moc

_________________

Portfelik | Historia
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Faust

avatar

Liczba postów : 6
Join date : 21/12/2014

PisanieTemat: Re: Zaklęcia   Czw Gru 25, 2014 10:36 pm

O, z tą regeneracją to mnie złapałeś. Jak raz temat przeczytałem, to sam fakt o tych 3% na turę mi został w głowie, bez warunków. W takim razie cały ten bajer z boostowaniem co turę usuwamy. Tym zajmować się będzie tylko Bon apetit, tylko też nie będzie miał już co zerować.
Nie wiem jak bardzo mogę powiększyć swoje statsy, żeby można było to uznać za zbalansowane. Chciałbym wyciągnąć z tego jak najwięcej na zaklęcie takiej rangi i takiego typu. I owszem, coś jak fajerbole i podobne, przy aktywnym Glotoneria, miałyby większy DMG. Też w sumie chciałbym dać ograniczenie, żeby to tyczyło się czarów o ofensywnym działaniu, a wszystkie teleportacje, światełka - to, co fizycznej krzywdy zrobić nie może - funkcjonowały tak samo, jakby postać nie używała swojego private spell'a. A nie trochę lepiej.
Czyli ogólnie Glotoneria pasywnie robiłaby z Fausta większego koksa/atletę (fizycznego i magicznego-przy-czarach-robiących-kuku) na ile się tylko da. Trwałoby to tak długo, jak długo dzierżony będzie ten magiczny miecz (czyli nie chcę ograniczeń postowych). A Bon apetit będzie od robienia z bohatera jeszcze większego koksa/atletę, ale tylko na jakiś czas.
Jak się dogadamy, narzucisz na mnie stosowne ograniczenia i nikt mi internetu nie ukradnie, to natychmiast zabiorę się za stosowną edycję mojego poprzedniego posta z zaklęciami, żeby wszystko było jasne i na miejscu.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Kirke

avatar

Liczba postów : 33
Join date : 26/12/2014

PisanieTemat: Re: Zaklęcia   Pią Gru 26, 2014 3:52 pm

Nazwa: Ognisty miecz.
Poziom: A
Opis Zaklęcia: Tworzenie miecza z ognia (ogień wydobywa się z dłoni i formuje się w miecz) o wielkiej sile, który jest w stanie przebić nawet słabsze bariery ochronne (poziomu B,C lub D). Utrzymuje się przez 5 postów i jest podatny na silne zjawiska atmosferyczne takie jak np tornada.


Ostatnio zmieniony przez Kirke dnia Sob Gru 27, 2014 2:48 pm, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Elliot

avatar

Liczba postów : 34
Join date : 02/12/2014

PisanieTemat: Re: Zaklęcia   Sob Gru 27, 2014 2:41 pm

@Faust
Miło gadać z kim, co wie, czego chce o:
Może zaproponowałabym, że podczas używania Glutonerii podczas walki (za dużo tych podczas) miecz zżerałby ci 1EM, a regeneracje przy braku walki byłaby zmniejszona o2 EM?
Skoro to jest A zaproponuję także zwiększenie parametrów fizycznych tak, że postać będzie tylko nieco gorsza od innych ras pod względem sprawności (zmysły pozostaną na takim samym poziomie) a zaklęcia silniejsze o 1/4 rangi?

@Kirke
Wywal ostatnie zdanie. 5 postów trwania. Miecz podatny na silne zjawiska atmosferyczne jak wiatr/deszcz. Przy czym silne oznacza tornada itp.

_________________
Użytkownik Elliota jest osobą płci pięknej. :C
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Faust

avatar

Liczba postów : 6
Join date : 21/12/2014

PisanieTemat: Re: Zaklęcia   Sob Gru 27, 2014 5:22 pm

Koszt na turę jest całkiem spoko, ale czemu zmniejszać mi regenerację, kiedy się opierniczam? ;_;
Skoro boost prawie do poziomu innych ras jest balanced, to ja (no, bo tak jakby nie mam wyjścia) daję okejkę. Tak samo ze sprawą tuningowania siły zaklęć. Oczywiście tylko tych ofensywnych.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Elliot

avatar

Liczba postów : 34
Join date : 02/12/2014

PisanieTemat: Re: Zaklęcia   Sob Gru 27, 2014 11:01 pm

Bo sprawdzający tak chciał-- A tak na serio miecz z sam siebie się nie utrzymuje, więc musi kosztować cię to ciągle. Poza tym socjalizm nie lubi leniuszków :c Aaaa i największą siłę zaklęć/fizyczną osiągniesz po 5 postach od przywołania. Największa znaczy, że ta, która tam wcześniej przedstawiłam o: [przy skomplikowanych rzeczach zawsze się gubię Q_Q]

Ok. To teraz twoje C. Zmień tylko to nie regeneruje na nie pożera czy coś i w sumie będzie dla mnie okejka *daje lajka*

_________________
Użytkownik Elliota jest osobą płci pięknej. :C
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Faust

avatar

Liczba postów : 6
Join date : 21/12/2014

PisanieTemat: Re: Zaklęcia   Nie Gru 28, 2014 12:06 am

Czekaj! Bo chyba to ja robię spiny o coś, co po prostu źle zrozumiałem. Jak moja postać się z kimś klepie, to miecz amcia 1%. Ale jak się nie klepie i też używa mieczyka, to tylko/aż (niewłaściwe skreślić) zmniejsza regenerację o 2%? You know, bo ja myślałem, że za samo posiadanie tego zaklęcia mam pasywnie, do końca życia i przez cały czas zmniejszone regeny many. Dlatego chciałem wbić Ci tę kosę między żebr...ZNACZY SIĘ dlatego zwróciłem na to uwagę. No.
Jeżeli jest tak, jak opisałem wyżej, to wynikiem końcowym jest zaklęcie, które po aktywacji daje nam mieczyk, którego trzymanie zwiększa staty fizyczne i DMG z czarów, zżerając jednak za to 1% many co turę/zmniejszając regen many o 2% przy braku walki czy tam podczas misji. Po pięciu turach Faust jest fizycznie prawie tak wykoksany jak inne rasy, a jego spelle biją o 1/4 ich rangi mocniej. Deal?
Wszelakie edity pojawią się, jak teraz wszystko dopniemy na ostatni guzik. Obiecuję! C:
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Neliel

avatar

Liczba postów : 30
Join date : 18/12/2014

PisanieTemat: Re: Zaklęcia   Nie Gru 28, 2014 2:58 am

Nazwa:
Świadomy sen
Poziom:
C
Opis Zaklęcia:
Mag staje się na wpół świadomy - można powiedzieć, że śni na jawie. Dzięki temu może czerpać moc z krainy snów, co zwiększa w niewielkim stopniu jego siłę i czas reakcji.

Nazwa:
Psioniczny dotyk
Poziom:
C
Opis Zaklęcia:
Podczas zadania bezpośredniego ciosu, energia zebrana w dłoni albo w trzymanej broni eksploduje wywołując niewielki rezonans, który zwiększa obrażenia i ich zasięg. Tylko Neliel.

Nazwa:
Iluzja senna
Poziom:
D
Opis Zaklęcia:
Pozwala magowi "wejść" do czyjegoś snu. Taki sen nie różni się niczym od zwykłego snu. Po użyciu mag również zasypia i budzi się dopiero, gdy opuści cudzy sen.

Nazwa:
Telepatia
Poziom:
B
Opis Zaklęcia:
Pozwala komunikować się z innymi za pomocą umysłu na niezbyt dużą odległość (do 20 metrów). Ze swoją siostrą bliźniaczką Neliel potrafi komunikować się na dwukrotnie większą odległość. Umiejętność ta jest zawsze aktywna, przez co rezerwuje 25 bazowego EM postaci.


Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Elliot

avatar

Liczba postów : 34
Join date : 02/12/2014

PisanieTemat: Re: Zaklęcia   Pon Gru 29, 2014 3:15 pm

Dodane zaklęcia do zaklęć Wartka. Dodany mały poradnik jak wstawiać zaklęcia. Derp.

@Neli
1. Tak średnio widzę powiązanie- jestem wpół świadoma, więc lepiej reaguję? D: No dobra to jeszcze przejdzie bez problemu, ale całkowicie brakuje mi tutaj powiązania ze wzrostem siły |:>
2. Przejdzie, ale nie jako indywidualne.
3. Ok.
4. Hmmm proponowałabym rozbicie tego na dwa osobne zaklęcia- jedno dla wszystkich i drugie jako dla ciebie i twojej siostry, żeby było łatwiej.

_________________
Użytkownik Elliota jest osobą płci pięknej. :C
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Neliel

avatar

Liczba postów : 30
Join date : 18/12/2014

PisanieTemat: Re: Zaklęcia   Pon Gru 29, 2014 4:15 pm

1. Człowiek w naturze ma pewne ograniczenia. Podczas snu wyłączają się ośrodek myślenia logicznego jak i działanie ośrodka kontroli w mózgu jest przytłumione. To on odpowiada za to że poruszamy się z taką a nie inną szybkością. Jego dysfunkcja w śnie pozwala na nagięcie własnych możliwości, np po przez zwiększenie ilości używanych mięśni w naszym ciele - człowiek po uszkodzeniu tego ośrodka bez świadomie będzie używał większej siły.
Proponuję więc zwiększenie siły, który jednak powoduje ból, przez przeciążenie mięśni. Myślę że będzie ok i w miarę logiczne.

2.No rozumiem, może być.

4 Może niech zostanie jedno dla wszystkich te 20-25 m, bo nie chcę się już w to bawić, chce stworzyć postać


_________________
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Elliot

avatar

Liczba postów : 34
Join date : 02/12/2014

PisanieTemat: Re: Zaklęcia   Czw Sty 01, 2015 9:21 pm

1. Nie no przejdzie jako zwyczajny buff. Magią podobno można robić wszystko @_@

4. Dobra. Zaklęcie działa na 20m, nie rezerwuje EM z podstawowego źródła, ale zżera za każdym razem 1 EM. W sensie 1post na jedną osobę=1EM, jeden post dwie osoby=2em. Tak nie byłoby lepiej? Ale koszty w PR takie same.

_________________
Użytkownik Elliota jest osobą płci pięknej. :C
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Berry

avatar

Liczba postów : 11
Join date : 31/12/2014

PisanieTemat: Re: Zaklęcia   Nie Sty 04, 2015 12:10 pm

Nazwa: Pazury!
Poziom: D
Opis Zaklęcia: Zaklęcie powoduje zmianę długości i uformowanie paznokci osoby rzucającej zaklęcie, można sobie zrobić ładny kształt na wieczorny bankiet, lub wydłużyć je i zaostrzyć, by mogły łatwiej kogoś zranić.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Elliot

avatar

Liczba postów : 34
Join date : 02/12/2014

PisanieTemat: Re: Zaklęcia   Nie Sty 04, 2015 10:25 pm

@up- akcept ale jutro wrzucę |:>

_________________
Użytkownik Elliota jest osobą płci pięknej. :C
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Ravger

avatar

Liczba postów : 3
Join date : 24/12/2014
Skąd : dochodzi ten krzyk?

PisanieTemat: Re: Zaklęcia   Nie Sty 25, 2015 10:53 pm

Nazwa:Fokkusu
Poziom:A
Opis Zaklęcia:Zaklęcie polega na tym, że Ravger przyjmuje postać Lisiego Demona a do okoła niego pojawia się dziewieć niebieskich płomnieni wielkości piłki od ręcznej. Watabe może wystrzelić wsztstkie płomienie naraz w wybranym kierunku lub pojedyńczo dodatkowo w formie tej zaklęcia klasy B i C zmniejszają swój koszt o 3-5%. W lisiej formie jego szybkość i siła są znacznie większe niż normalnie. Czar ten trwa do dezaktywacji przez użytkownika lub utraty całej ilości EM (co post traci 4% EM)


Nazwa:Demoniczna Kosa
Poziom:B
Opis Zaklęcia:  Ravger zamienia trzymany obiekt wielką Kosę a'la Śmierci. Ma ona długość 1.50 m i "wylewa się" z niej energia.
Po wypuszczeniu/uwolnieniu z niej energii wytwarza ona coś w postaci "Getsuga Tensio" tylko o wiele mniej niszczycielskie. Kosa sama w sobie nie ma ograniczenia czasowego można nią władać do, póki nie zostanie zniszczona bądź nie zużyje się wszystkich ładunków energii(3). Po zniszczeniu lub wyczerpanych ówcześnie wymienionych ładunków kosa zamienia się w pył wyjątkiem jest, gdy stworzy się ją z katany którą ma Watabe, wtedy kosa zmienia się ponownie w to czym była. W zależności jakiego przedmiotu się użyję tym kosa jest mocniejsza np. kosa z metalowego słupa będzie mocniejsza niż ta drewnianego krzesła. Czyli, im twardszy lub mający lepsze właściwości przedmiot zostanie przemieniony w kosę tym jest ona silniejsza.


Nazwa:Sakura no dansu
Poziom:B
Opis Zaklęcia:Ravger przywołuje strumień płatków "wiśni". Płatki, mimo że wyglądają na delikatne tak naprawdę, potrafią nieźle narozrabiać. Mogą one wytworzyć wystarczająco dużą prędkość by  z łatwością przeciąć skórę. Pozostawiają po sobie rany w postaci cięć. Płatki są kontrolowane przez 2 posty po tym czasie rozsypują się i opadają na ziemie.


Nazwa:Widmowa szarża
Poziom:C
Opis Zaklęcia: Wywołuje u przeciwnika coś w rodzaju halucynacji powielenia naszej postaci w efekcie czego, przeciwnikowi wydaje się, że jest nas 3 lub 4 (zwidy mają lekko bladsze kolory od oryginału). Zaklęcie działa jedynie, gdy biegniemy prosto na kogoś. Tej samej techniki można użyć na jednej osobie tylko raz na 2 posty.


Ostatnio zmieniony przez Ravger dnia Czw Mar 05, 2015 5:34 pm, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Natalya

avatar

Liczba postów : 8
Join date : 30/11/2014

PisanieTemat: Re: Zaklęcia   Pon Sty 26, 2015 4:59 pm

Nazwa: Kanibalizm
Poziom: C
Opis Zaklęcia: Organizm Nat przypominający bardziej zwierzęcy niż ludzki potrafi przetrawić energię znajdującą się w ciele istoty magicznej i wchłonąć ją. Każdy kilogram zjedzonego mięsa zwiększa jej energię o 10 punktów procentowych.

_________________
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Lilibeth
Admin
avatar

Liczba postów : 96
Join date : 29/07/2014

PisanieTemat: Re: Zaklęcia   Nie Mar 01, 2015 11:14 pm

złodziej esencji odpada, lisi ogień też na tej randze.
Reszta akcept

Nat odpada.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://francy2020.forumpl.net
Ravger

avatar

Liczba postów : 3
Join date : 24/12/2014
Skąd : dochodzi ten krzyk?

PisanieTemat: Re: Zaklęcia   Sob Mar 07, 2015 2:39 pm

Nazwa:Demoniczna Kosa
Poziom:B
Opis Zaklęcia:  Ravger zamienia trzymany obiekt wielką Kosę a'la Śmierci. Ma ona długość 1.50 m i "wylewa się" z niej energia.
Po wypuszczeniu/uwolnieniu z niej energii wytwarza ona coś w postaci "Getsuga Tensio" tylko o wiele mniej niszczycielskie. Kosa sama w sobie nie ma ograniczenia czasowego można nią władać do, póki nie zostanie zniszczona bądź nie zużyje się wszystkich ładunków energii(3). Po zniszczeniu lub wyczerpanych ówcześnie wymienionych ładunków kosa zamienia się w pył wyjątkiem jest, gdy stworzy się ją z katany którą ma Watabe, wtedy kosa zmienia się ponownie w to czym była. W zależności jakiego przedmiotu się użyję tym kosa jest mocniejsza np. kosa z metalowego słupa będzie mocniejsza niż ta drewnianego krzesła. Czyli, im twardszy lub mający lepsze właściwości przedmiot zostanie przemieniony w kosę tym jest ona silniejsza.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Sponsored content




PisanieTemat: Re: Zaklęcia   

Powrót do góry Go down
 
Zaklęcia
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 2 z 2Idź do strony : Previous  1, 2

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
St. Francesa :: Sprawy Organizacyjne :: Obwieszczenia-
Skocz do: