Szkoła Magii i Czarodziejstwa
 
IndeksIndeks  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

Share | 
 

 Zaklęcia

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
Idź do strony : 1, 2  Next
AutorWiadomość
Lilibeth
Admin


Liczba postów : 96
Join date : 29/07/2014

PisanieTemat: Zaklęcia   Wto Lis 11, 2014 4:32 pm


Tutaj znajduje się lista już dostępnych zaklęć.

Wzór na propozycję nowego zaklęcia:
Kod:

[b]Nazwa:[/b]
[b]Poziom:[/b]
[b]Opis Zaklęcia:[/b]


Nazwa: Tu wpisujemy nazwę zaklęcia.
Poziom: Dopasowujemy wg. nas rangę (A,B,C,D) tego zaklęcia. Sprawdzający może ją podwyższyć lub zaniżyć.
Opis Zaklęcia: Czyli co zaklęcie robi.

Oto spis zaklęć niedostępnych dla userów:
-Antymagia- negacja magii, tworzenie pól, w których magia nie działa
-Kontrola nad czasem
-Kontrola nad wektorami
-Kontrola nad czyimś ciałem, zachowaniem, lub umysłem
-Moc odbijania innych mocy
-Moc zabijania spojrzeniem, pstryknięciem itp.
-Moc przewidywania przyszłości
-Moc kontroli nad krwią
-Wywoływanie orgazmu dotykiem, spojrzeniem, pstryknięciem itp.



Poniżej zaklęcia będą sprawdzane przez moderację ds. zaklęć lub administrację. Zaakceptowane zaklęcia będą dodane do spisu zaklęć.

Jak wspomóc pracę moda od zaklęć:
1. Użyj wzoru. On bardzo pomaga.
2. Jeżeli wrzucasz kilka zaklęć na raz, podaj je od najwyższego rangą do najniższego.
3. Nie wrzucaj niepotrzebnych obrazków.
4. Nazwy zaklęć indywidualnych podkreśl niebieskim kolorem.
5. Najlepiej wstawiać zaklęcia od razu do tematu, bez wysyłania na PW.
6. Nie musisz się bezmyślnie zgadzać na wszystko, co powie mod, ale też nie musisz się bezmyślnie o coś kłócić. Celem tego tematu jest znalezienie złotego środka pomiędzy Twoją wizją a ograniczeniami mechaniki.


Regulamin; Copyrights;  by Lilibeth


Ostatnio zmieniony przez Lilibeth dnia Czw Lis 27, 2014 5:50 pm, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://francy2020.forumpl.net
Virtus Jaquelin



Liczba postów : 26
Join date : 02/11/2014
Age : 22
Skąd : Poznań

PisanieTemat: Re: Zaklęcia   Wto Gru 02, 2014 5:58 pm

Nazwa: Cienisty legion
Poziom: B
Opis Zaklęcia: Najbardziej użyteczne po zmroku, lecz także i w dzień zdaje egzamin. Czarodziej wykorzystuje potężną ilość EM i przywołuje aż do trzydziestu półmaterialnych wilków stworzonych z cienia. Wyglądają one jakby ich ciała się dymiły, a ślepia iskrzą się na żółto. Wychodzą one oczywiście z najciemniejszych zakątków w obrębie pięćdziesięciu metrów. Nie da się ich zranić bronią białą(nawet magiczną), ani tym, co jest niemagiczne. Jedynie zaklęcia są w stanie je skrzywdzić. One zaś potrafią wszystko to, co normalne wilki plus przenikać przez ściany o ile tego chcą.

Nazwa: Ogniste pisklaki
Poziom: C
Opis Zaklęcia: Może nie do końca są one pisklakami, lecz można bez problemu je tak nazwać. Stworzone z żywego ognia miniaturki uskrzydlonych jaszczurów są przydatne w takich sytuacjach jak rozświetlanie terenu, sygnalizowanie czy ktoś nadchodzi dzięki intensywnemu piskowi, albo na przykład zwykłe psocenie. Jest ich dwadzieścia, więc zaklęcie te jest jak najbardziej przydatne w ciemnościach. Ugryźć też potrafią!.... W jakiś tam sposób... chociaż bardziej trzeba się po prostu obawiać zetknięcia z latającym białym ogniem, aniżeli z próbą zostania ugryzionych przez coś na wskroś materialnego. Na dobrą sprawę powinny one trwać jedną turę i potem zniknąć, lecz jest możliwe podtrzymywanie ich płacąc 3% EM co turę.

Nazwa: Łączone myśli (tylko dla Virtusa)
Poziom: B
Opis Zaklęcia: Mistrz przywołań zawsze jest w stanie zrozumieć i dogadać się z wszelkimi stworami. Jednakże ze swoimi własnymi wytworzył specjalną więź, która pozwala mu na komunikację o wiele wyższym poziomie. Później przerodziło się to w ogólną "mowę magicznych stworzeń". Krótko mówiąc - jeśli jakiekolwiek magiczne stworzenie znajduje się w zasięgu co najmniej stu metrów od Virtusa i ten go widzi - mężczyzna jest w stanie rozmawiać z takim istnieniem w ich głowach. Sam skan otoczenia to użycie EM jako zwykłe zaklęcie B, lecz potem możliwe jest podtrzymywanie rozmowy za 2% EM co turę i +1% za każde kolejne stworzenie.

Nazwa: Forma astralna (tylko dla Virtusa)
Poziom: A
Opis Zaklęcia: Po wyrwaniu się z dziesięcioletniego zamknięcia w czasie Virtus zdał sobie sprawę z jednej rzeczy - materia to pojęcie względne. Wymiary łączą się, dzielą, coś wpada do jednej czarnej dziury i wychodzi drugą stroną. Czarodziej, nieważne jak bardzo by był potężny, powinien cechować się najwyższą wiedzą w dziedzinie sztuki magii. Dlatego też blond mężczyzna skorzystał ze zgromadzonych informacji i jest w stanie wprowadzić siebie w pośredni stan do tego, w którym spędził dziesięć lat. Mówiąc bardziej dokładnie - jest w stanie zignorować jakikolwiek atak, magiczny lub nie, przez jedną pełną turę. Np. taki pocisk z ognia przez niego najzwyczajniej w świecie przeleci. Oczywiście Virtus nie jest wtedy jakkolwiek przezroczysty czy coś.

Nazwa: Pantera
Poziom: C
Opis Zaklęcia: Pantera jak pantera. Każdy chyba widział chociaż jedną w życiu nieważne czy na ekranie telewizora, czy podczas wycieczki do zoo lub jeszcze gdzieś indziej. Jednakże pantera przyzwana przez zaklęcie jest dwukrotnie większa. Jest to za sprawą tego, iż w końcu to magiczny zwierz. Rozmiary kota są powiększone głównie ze względu na fakt możliwości ujeżdżania go w maksymalnie dwie osoby, lecz na upór nawet i trzy dadzą radę. [nie wiem w sumie ile dać tur]
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Vid



Liczba postów : 183
Join date : 09/11/2014

PisanieTemat: Re: Zaklęcia   Wto Gru 02, 2014 8:30 pm

Virtus:
 

Ash:
 


Ostatnio zmieniony przez Vid dnia Wto Gru 02, 2014 8:58 pm, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
A.D.M.



Liczba postów : 409
Join date : 02/11/2014
Age : 20
Skąd : Ísland, Grímsey.

PisanieTemat: Re: Zaklęcia   Sro Gru 03, 2014 11:05 pm

Nazwełke: Tyryryr
Rangełkę: A
Opisełke: Moc synestezji! Wywołuje asumpt do wszystkiego! Nagle nasze postrzeganie rzeczywistości zostaje poddane pryzmatowi obiektywizmu, wywołującego głębokie retrospekcje. To efekt działający na każdą frakcję w ciele. Pobudzającą krwinki, jak narkotyk. Jednym słowem dopalacz do adrenaliny! Może powodować halucynacje na użytkowniku jak na haju. Nie reaguje się na żaden ból, nawet jeżeli to złamanie. Całkowite odcięcie od zmysłów odpowiedzialnych za realne postrzeganie świta rzeczywistego. Odcięte są impulsy do mózgu. Przemieszczają się tylko te, odpowiedzialne za wyostrzenie zmysłów, doprowadzających psychikę do szaleństwa. Da się w tym stanie funkcjonować, ale krótko.

- chce rzec... że to bd prywatna moc.. za którą planuje zbierać PR...

_________________
You're just an animal that I caught
You know I'm yours, so rip my clothes off
Just come inside my cage, you bad dog
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Nightmare



Liczba postów : 26
Join date : 02/11/2014

PisanieTemat: Re: Zaklęcia   Sob Gru 06, 2014 6:06 pm

Nazwa: True Nightmare
Poziom: A
Opis Zaklęcia: każdy się czegoś boi, te pierwotne lęki kiedy byliśmy dziećmi. Towarzyszą nam one zawsze. Alicja opracowała zaklęcie wysokiego kalibru pozwalające wyciągnąć i urzeczywistnić te koszmary, nadając im realny groźny kształt. Zaklęcie materializuje najgorsze koszmary, które posiadają wszystkie cechy oryginalnego strachu przeciwnika.
Zaklęcie stworzone przez Nightmare dla Nightmare jest prywatne i tylko ona może go kogoś nauczyć.

Przedstawia koszmar przez 3 posty, każdy kolejny to dodatkowe 5% EM. Podczas pokazywania koszmaru nie możesz poruszać własnym ciałem, czyli nie możesz dobić wariującego przeciwnika ani nic z tych rzeczy. Zapobiegnie to instant killom.

Nazwa: Chirurgiczna precyzja
Poziom: B
Opis Zaklęcia: jest to kolejne autorskie zaklęcie medyczki tejże szkoły, polega na tym, że Night pokrywa dłoń fioletową aura jest w stanie dotknięciem poskładać czy też uleczyć najcięższe obrażenie lecz towarzyszy temu ogromny ból przy np zrastaniu kości zasklepianiu się ran
itp itd. ( tylko Night je zna i tylko ona może nauczyć)

Długi czas leczenia, 2-3 posty zależnie od poziomu obrażeń. Podczas używania nikt nie może Ci przeszkadzać. Dodatkowo, jest to zaklęcie B, więc fajnie by było, gdybyś jednak pozwoliła innym też się go nauczyć. Wygląda po prostu jak jedno z bardziej zaawansowanych zaklęć leczniczych, a głupio by było, żeby tylko jedna osoba takie miała. Tworzenie drugiego, podobnego nie ma sensu.

Nazwa: Samsara
Poziom: B
Opis Zaklęcia: użytkownika pokrywa zielona aura wzmacniająca jej zdolności fizyczne jak i psychiczne, oznacza to, że siła szybkość wytrzymałość oraz refleks wzrastają, pojmowanie otoczenia dookoła  i ocena sytuacji ulegają polepszaniu. Jednak po wykończeniu aury jest się przez jakiś czas wykończonym.

Działanie 3 posty.

Nazwa: Skywalk
Poziom: C
Opis Zaklęcia: polega na tym, że Night zaznacza ręką dowolny obiekt i może się do niego teleportować, że by teleportacja zaszła coś musi być wcześniej być oznaczone jej magiczną energią.


Przedmiot musi być wcześniej dotknięty, tak? Akcept, jednak teleportacja nie może być na zbyt duże odległości (ni wincyj niż kilka kilometrów).


Nazwa: Magiczny wzrok
Poziom: C
Opis Zaklęcia: Zaklęcie pozwalające prześwietlić kogoś, widoczna jest energia magiczna bicie serca kondycja statystyki fizyczne możliwość dalszego rozwoju itp idealne zaklęcie dla medyka.

AKCEPT

Nazwa: Lustrzane odbicie
Poziom: C
Opis Zaklęcia: Jest to tzw klon wygląda identycznie jest trochę silniejszy zwinniejszy itp, nie może używać zaklęć ale posiada te same umiejętności walki co oryginał więc nie można go lekceważyć.

Klon jest znacznie słabszy od oryginału (przy randze C stworzenie kilku klonów nie będzie problemem, a jak będą zbyt silne to trochę będzie to przegięcie).

Nazwa: Światło
Poziom: D
Opis Zaklęcia: Niechaj się stanie jasność bo za ciemno taka magiczna lampka ognik itp potrafi tylko świecić i unosić się w powietrzu

Już jest kilka zaklęć świetlnych, przejrzyj spis i inne zaakceptowane zaklęcia.

Nazwa: Telekineza
Poziom: D
Opis Zaklęcia: Wiecie miotła zamiata strzykawka skalpel przylatują same herbata się robi, idealne dla takiego lenia~~

Zmieniłbym jakoś nazwę, ale AKCEPT

Nazwa: Woda czyni cuda
Poziom: D
Opis Zaklęcia:zaklęcie polega na wytworzeniu leczniczej wody, leczy proste obrażenia lekko wzmacnia i regeneruje.

AKCEPT

Nazwa: kluczyk złodziejaszek
Poziom: D
Opis Zaklęcia: paluszkiem otworzysz każdy zamek w drzwiach i skrzyniach jeśli nie jest zabezpieczone magią.

Już takie zaklęcie jest.

Nazwa: Telepatia
Poziom: D
Opis Zaklęcia: jest to po prostu rozmowa myślowa, że by zaszła osoba z którą chcesz się komunikować kiedy dostanie sygnał musi wyrazić zgodę. zasięg 1 km

AKCEPT










.

_________________
 
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
A.D.M.



Liczba postów : 409
Join date : 02/11/2014
Age : 20
Skąd : Ísland, Grímsey.

PisanieTemat: Re: Zaklęcia   Wto Gru 09, 2014 2:46 pm

1. Przyzywanie zmarłych A * indywidualna dla Bellony
Zaklęcie polegające na przywołaniu ciała zmarłego, ale nie jego duszy. Kontroluje kościotrupy, armię zombie. Takie tam. Opłacalne zaklęcie na cmentarzu, gdzie pod gruntem jest pełno trupów.

2. Przyzywanie broni B * indywidualna dla Bellony - bo ma obsesje na punkcie średniowiecznej broni
Przywoływanie orężu (niemagicznego), którego nie trzeba dźwigać. Bez ograniczeń jeżeli chodzi o odległość od przedmiotu, wagę i ilość.

3. Zmierzchnica C * indywidualna dla Bellony
Motyl fioletowego koloru, wyglądający jak Zmierzchnica. Rozpiętość skrzydeł wynosi 10 cm. Wychodzą z rąk użytkownika. Mogą przenikać przez wszystkie obiekty i osoby oraz wybuchać. Żyją krótko, gnieżdżą się w ciele użytkownika, rozmnażając się w nim. Łatwo je zabić, ale rozmnażając się prawie całą dobę.

4. Pocałunek zapomnienia C * indywidualna dla Bellony
Zaklęcie sprawia, że każdy pocałowany (w usta) osobnik przez użytkownika, zapomina o wszystkim - co dotyczyło właśnie tej osoby.

5. Szpony D
Paznokcie wydłużają się na jakieś 30 cm, są bardzo twarde, służą do ataku, rozcinania, drapania, szarpania.

6. Przenikanie wzrokiem D
Dla podkreślenia to zaklęcie, nie sprawia, że widzi się kogoś nago. Przenikanie wzrokiem dotyczy tylko organizmu - wewnątrz. Czyli sposób na zobaczenie pracy serca, ruszających się krwinek etc. Zaklęcie pozwala też zdiagnozować czy jakiś narząd źle funkcjonuje. Dostrzeżenie szybciej złamania, niż rentgen.


_________________
You're just an animal that I caught
You know I'm yours, so rip my clothes off
Just come inside my cage, you bad dog
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Vid



Liczba postów : 183
Join date : 09/11/2014

PisanieTemat: Re: Zaklęcia   Wto Gru 09, 2014 3:27 pm

Banshee:
 
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Mikoto Morii



Liczba postów : 5
Join date : 07/12/2014

PisanieTemat: Re: Zaklęcia   Wto Gru 09, 2014 10:49 pm

Nazwa: Torinori (brak pomysłu )
Poziom: Myślę że nada się na B
Opis Zaklęcia: Czar ten powoduje że dziewczyna potrafi zamienić dowolne ubranie, lub część garderoby w broń lub zbroję. Dla przykładu, gdy tarcza potrzebna zamienia w nią bluzkę, gdy miecz kolanówki i tp. Może używać nie tylko swoich ubrań ale i innych. Czasem się przydaje gdy pod ręką nie ma żadnej broni.
(Tylko mikoto)

Nazwa: Zupełnie jak żywe
Poziom: C/ B
Opis Zaklęcia: proste a jakże przydatne, Ta sztuczka o ile można to tak nazwać. Polega na Ożywieniu rysunku, jak np rysujemy ptaka on ożyje. Czy też broń, owe zaklęcie przydaje się. Jednak trza mieć coś do na malowania owej rzeczy.


Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Vid



Liczba postów : 183
Join date : 09/11/2014

PisanieTemat: Re: Zaklęcia   Sro Gru 10, 2014 7:56 pm

Mikoto:
 
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Vid



Liczba postów : 183
Join date : 09/11/2014

PisanieTemat: Re: Zaklęcia   Sro Gru 10, 2014 8:30 pm

Nepcia:
 
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Kitsune



Liczba postów : 7
Join date : 08/12/2014

PisanieTemat: Re: Zaklęcia   Czw Gru 11, 2014 2:47 am

[b]Nazwa/b] Kitsune no Kami.
[b]Poziom/b] B
[b]Opis Zaklęcia/b] (tylko Kitsune)
Mag przemienia się w olbrzymiego srebrno-białego lisa, którego wysokość w kłębie wynosi 7 metrów, a długość ciała - licząc z ogonem- to 15 metrów. Jest to większa, przeznaczona do celów bojowych wersja zwykłej zwierzęcej formy zwierzołaka. Siła zacisku szczęk jest tak duża, że bez problemu jest w stanie skruszyć ponad metrowej grubości mur, uderzenie łapą w podłoże powoduje lekkie wstrząsy, wystarczające by zachwiać równowagą zwykłego człowieka odczuwalne w odległości do 20 metrów od bestii. Szczeknięcie jest w stanie lekko ogłuszyć bliżej stojące osoby. Wzrasta ogólna sprawność fizyczna, futro staje się niezwykle twarde i ciężko je przebić zwykła bronią (magiczna jest łatwiej), a na grzbiecie można unieść do 2 osób. Czy wspominałem że można biec z prędkością do 60 km/h? Nie? No to teraz to robię. Mag po skończonej przemianie robi się bardzo głodny i musi coś zjeść. Duuuuużo zjeść, prawie tyle...ile mógłby pomieścić wielki lis. Pełna przemiana trwa pół posta i w tym czasie Kitsune jest bezbronny (jeśli ktoś go wtedy zaatakuje to MG decyduje kto był szybszy). Po jej zakończeniu przybranie ludzkiej formy zajmuje mu 1 post.
Czas trwania - 3 posty, użytkownik może skrócić czas trwania zaklęcia.

(^ uzgadniane jeszcze z Videm)




Ostatnio zmieniony przez Kitsune dnia Wto Gru 16, 2014 11:35 pm, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Vid



Liczba postów : 183
Join date : 09/11/2014

PisanieTemat: Re: Zaklęcia   Czw Gru 11, 2014 6:09 pm

Kitsune:

-Miażdżenie "wcale nie takich cienkich murów" odpada.
-Uderzenie w ziemię powoduje nieznaczne wstrząsy.
-Szczeknięcie ok.
-Ciężko przebić ZWYKŁĄ bronią, ale magiczna może dać radę.
-Prędkość 60 km/h... Troszkę przesada, ale ok.
-Przemiana trwa CAŁY post i po zakończeniu działania odmienienie się trwa tyle samo. Podczas tego stajesz się bezbronny.

Gadaliśmy na temat tego zaklęcia, więc znasz już moje postulaty. W razie czego napisz na PW z czym się jeszcze nie zgadzasz i co chciałbyś zmienić.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Apple



Liczba postów : 34
Join date : 16/12/2014
Skąd : Rosja

PisanieTemat: Re: Zaklęcia   Czw Gru 18, 2014 12:11 am

Nazwa: Powiększenie i zmniejszanie wilczego ciała *specjalna only for Apple
Poziom: A
Opis Zaklęcia: Zaklęcie pozwalające po prostu na zwiększenie ciała, albo jego zmniejszenie, ale - tylko pod postacią wilka. Czyli gdy następuje przemiana w wilczą bestię, może sprawić, że będzie miniaturką (trzy razy mniejsza od realnej wielkości wilka) bądź ogromna (cztery razy większa od realnej wielkości wilka).

Nazwa: Ogoniasty agresor
Poziom: C
Opis Zaklęcia: Moc powoduje (w przypadku postaci posiadających tylko ogon), że ogon danej osoby staje się większy, twardszy i ostry. Można się nim bronić, jak tarczą, a nawet chwytać coś/kogoś.

Nazwa: Wilcze wycie  
Poziom: C
Opis Zaklęcia: Zaklęcie pozwala na kontrolę zwykłych żywych prawdziwych wilków, ale też nie na długo. Można wydać im dwa rozkazy na daną chwilę, później się już nie słuchają. Rozkazy nie mogą dotyczyć zabicia innych wilków.

Nazwa: Słodki zapach
Poziom: D
Opis Zaklęcia: Zaklęcie nie sprawia, że czuje się na daną odległość, lecz fakt, że można go wytworzyć. Dowolny przyjemny, chociażby o zapachu lawendy. Woń może dochodzić z ciała, a nawet z przedmiotu.

Nazwa: Złote jabłka
Poziom: D
Opis Zaklęcia: Moc sprawia, że wyczarowuje się złote jabłka, którymi... można chociażby w kogoś rzucać.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Elliot



Liczba postów : 34
Join date : 02/12/2014

PisanieTemat: Re: Zaklęcia   Czw Gru 18, 2014 6:03 pm

@Jabłuszko
1. 2 posty działania
2. ... okej pytanie techniczne. W jaki sposób ostry? Dotyczy to tylko czubka jego czy może całego włosia? W sensie, że włosie na nim zamienia się w coś ala igły?
3. Rozkazy nie są absolutne, więc wyczuwszy np. zagrożenie wilki mogą po prostu uciec. Dodatkowo muszą dotyczyć nieskomplikowanych czynności.
4. Okej.
5. Jabłka jadalne?

_________________
Użytkownik Elliota jest osobą płci pięknej. :C
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
A.D.M.



Liczba postów : 409
Join date : 02/11/2014
Age : 20
Skąd : Ísland, Grímsey.

PisanieTemat: Re: Zaklęcia   Czw Gru 18, 2014 9:15 pm

Elliot:
 

_________________
You're just an animal that I caught
You know I'm yours, so rip my clothes off
Just come inside my cage, you bad dog
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Believer



Liczba postów : 20
Join date : 18/12/2014

PisanieTemat: Re: Zaklęcia   Czw Gru 18, 2014 9:26 pm

Nazwa: Porażenie
Poziom: B
Opis Zaklęcia: Wysyła impuls elektryczny w stronę wybranej osoby, który razi ją i tymczasowo potrafi nawet unieruchomić lub spowodować jedynie nieprzyjemne wrażenie, mrowienie... Nie jest w stanie wyrządzić większej krzywdy, jednak jest to całkiem przydatna umiejętność na ludzi, którzy nie chcą się uspokoić.
Pozwalam na dodanie do spisu ogólnego, aby również i inni użytkownicy mogli z tego skorzystać.

Nazwa: Wirujące rośliny
Poziom: A
Opis Zaklęcia: Potrafi przywołać korzenie, które spętają przeciwnika w razie konieczności. Również potrafi dzięki tej mocy zapanować nad drzewami czy drobniejszymi roślinami, aby je powiększyć bądź wzmocnić. Działa to przez dwa posty, a każde przedłużenie działania umiejętności, kosztuje go dodatkową EM. Aby użyć umiejętności, musi mieć bezpośredni kontakt z roślinami - w zamkniętych pomieszczeniach jest to moc całkowicie bezużyteczna. Roślin nie może jednocześnie wzmacniać i powiększać, co znaczy, że spętana istota jest w stanie przeciąć więzy z łatwością. Nadużycie mocy wiąże się z silnymi konsekwencjami, które odbijają się na zdrowiu - osłabienie, zawroty głowy, mdłości.
Moc tylko dla mojej postaci.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Wartakus



Liczba postów : 53
Join date : 16/12/2014
Age : 82
Skąd : pochodzą Wiatraki?

PisanieTemat: Re: Zaklęcia   Sob Gru 20, 2014 1:34 am

Nazwa:Muere en el infierno!
Poziom:A
Opis Zaklęcia:Brutalne i niszczycielskie zaklęcie tworzące kulę ognia o średnicy 20 metrów. I co dalej? Owa kula uzyskuje temperaturę 7000 stopni celsjusza spalając wszystko wokół. Jeszcze mało ? Można, by powiedzieć, że to wada tego zaklęcia, ale nasze małe słoneczko rozgrzewa się do temperatury podanej wyżej przez 2-3 posty. Następnie zmniejsza się i wybucha z siła bomby wodorowej niszcząc większość co żywe w odległości 1-3 kilometrów zależy od terenu. Zaklęcie można przerwać po przez zabicie maga wykonującego zaklęcie pod czas "nagrzewania". Mag wykonujący to zaklęcie po jego pełnym naładowani najpewniej ginie w wybuchu #Yolo.

_________________

Portfelik | Historia
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Elliot



Liczba postów : 34
Join date : 02/12/2014

PisanieTemat: Re: Zaklęcia   Sob Gru 20, 2014 1:58 pm

@Jabłuszko
2. Ok. Jeden post działania.
Zaklęcia dodam zaraz.

@Believer
1. Zaklęcie działa na dystans czy trzeba dotknąć danej osoby?
2. Będzie okej.

@Wartakus
… To jest Ska, jak nie SSSSSka. Na pewno nie przejdzie *chrząka chrząka*

_________________
Użytkownik Elliota jest osobą płci pięknej. :C
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Dreamer



Liczba postów : 118
Join date : 16/12/2014

PisanieTemat: Re: Zaklęcia   Sob Gru 20, 2014 3:18 pm

Może na dystans, jednak musi być wtedy przewodnik. Np. osoba musi stać w wodzie, będzie się o coś opierać lub coś podobnego.

_________________
Głupota i tak śmierdzi, nawet wyperfumowana!
______________________________________

______________________________________

We are doomed to remember what never really happened.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Lucky



Liczba postów : 323
Join date : 02/11/2014

PisanieTemat: Re: Zaklęcia   Nie Gru 21, 2014 6:44 pm

A:
-Kulka - indiwidualne
Zaklęcie sprawia, że szybkość, ciężar i wielkość chowańca w jego puchatej formie może się zwiększyć 4-krotnie. Więcej nie trzeba mówić, działa 5 postów.

Zaklęcie d:
-Słodki lek
Osoba używająca zaklęcia jest w stanie przez pocałunek rannego wyleczyć go z każdej rany, jednak takowe wtedy użytkownik przenosi na siebie nieodwracalnie.
-Puch - indywidualne
Zaklęcie sprawia, że puch chowańca staje się tak duży jak żywa tarcza dla swego pana. Większość ataków niemagicznych albo się odbija albo zostaje zatrzymana w puchu, skąd trudno się wydostać - 6 postów.
c:
-Apteczka
pomaga przy drobnych skaleczeniach.
-Dziki gon
Zaklęcie pozwala na użycie 100 procent swojej sprawności fizycznej. przez co jest się dużo sprawniejszym, lepiej się walczy i widzi ruchy przeciwnika. Można używać łącznie 6 postów, jednak po 4 postach przy otrzymaniu obrażeń można zerwać ścięgna i mięśnie przez ich przesilenie. Ogólnie to człowiek nawet tego nie czuje, bo działa cały czas na adrenalinie.




-

_________________
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Elliot



Liczba postów : 34
Join date : 02/12/2014

PisanieTemat: Re: Zaklęcia   Nie Gru 21, 2014 9:12 pm

@Believer
Ksshh xD Akurat woda przewodzi źle/ledwo co… Ale ok. Niechaj i tak będzie. Akcept.
 
@Lucky
1. Max . 3posty działania.
2. Na C.
3. Określ mniej więcej wielkość puchu i na pewno przez 6 postów nie przejdzie na tej randze.
4. … rozpisz proszę?

5. Minimum B i mniejszy czas działania.

_________________
Użytkownik Elliota jest osobą płci pięknej. :C
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Lucky



Liczba postów : 323
Join date : 02/11/2014

PisanieTemat: Re: Zaklęcia   Nie Gru 21, 2014 9:23 pm

1. Indywidualne dla Cameli by ny było i może przez 4 posty?
2. Ok
3. Puch to z 10 cm grubości i to może 5 postów...to tylko futro przecież i wiadomo, że jak ktoś rzuci ogniem to ten puch jeszcze pogorszy sprawę bo się zapali.
4. Zaklęcie wyczarowujące podstawowy asortyment medyczny taki jak bandaż, plastry, chusta trójkątna, woda utleniona ewentualnie małą dawkę leku na mało groźne trucizny.
5.Ok a czas działania to może max 5 postów ale dziać wolała bym przez 4 tylko. Dopisać można, że po tym czasie mięśnie zwyczajnie są mało do użytku bo każdy najmniejszy ruch jest zwolniony i sprawia ból.

d:
Mały wąż - zaklęcie polega na wytworzeniu trucizny na zębach użytkownika. Dokładnie to trucizny halucynogennej, które działa 2 posty. Ugryźć można raz przez działanie zaklęcia...zaklęcie reaktywuje się po 5 postach. Tą samą osobę można ugryźć dopiero po 6 postach.

_________________
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Elliot



Liczba postów : 34
Join date : 02/12/2014

PisanieTemat: Re: Zaklęcia   Nie Gru 21, 2014 9:51 pm

@Lucky
1. Nie zejdę powyżej 3 postów.
3. Przy obecnej randze 4 posty, działające tylko na obrażenia obuchowe?
4. Ok.
5. B, 3 posty działania bez skutków ubocznych. Maksymalnie 5 postów działania, ale każdy następny powoduje ogromne zmęczenie u postaci?
6. Halucyny ustala MG.

_________________
Użytkownik Elliota jest osobą płci pięknej. :C
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Lucky



Liczba postów : 323
Join date : 02/11/2014

PisanieTemat: Re: Zaklęcia   Nie Gru 21, 2014 11:43 pm

5. Rozumiem, że wywalasz możliwość kalectwa, zamiast tego zmęczenie? Spoko wychodzi jeszcze lepiej nyż myślała.
6. Ok

Co do puchu to okej okej niech będzie.

_________________
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Wartakus



Liczba postów : 53
Join date : 16/12/2014
Age : 82
Skąd : pochodzą Wiatraki?

PisanieTemat: Re: Zaklęcia   Pon Gru 22, 2014 3:19 am

Nazwa:Świetlik
Poziom:D
Opis Zaklęcia:Tworzy małego świetlika, za pomocą którego można rozmawiać z drugiej osoby( przydatne w podpowiadaniu sobie na sprawdzianach) lub także w podsłuchiwaniu. Minusem tego zaklęcia jest małe światełko9chodzi tu o światełko z odwłoku świetlika), które może zdradzić, że używa się tego czaru. Wytworzony w ten sposób robaczek może być kontrolowany z 10 metrów i utrzymuje się przez 2 posty.

_________________

Portfelik | Historia


Ostatnio zmieniony przez Wartakus dnia Pią Gru 26, 2014 12:55 am, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Sponsored content




PisanieTemat: Re: Zaklęcia   Today at 1:53 pm

Powrót do góry Go down
 
Zaklęcia
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 2Idź do strony : 1, 2  Next
 Similar topics
-
» 5. System magii i dziedziny

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
St. Francesa :: Sprawy Organizacyjne :: Obwieszczenia-
Skocz do: