| | Zaklęcia | |
|
+13Neliel Kirke Faust Lucky Dreamer Wartakus Believer Kitsune Mikoto Morii Nightmare Vid Virtus Jaquelin Lilibeth 17 posters | |
Autor | Wiadomość |
---|
Lilibeth Admin
Liczba postów : 78 Join date : 29/07/2014
| Temat: Zaklęcia Wto Lis 11, 2014 4:32 pm | |
| Tutaj znajduje się lista już dostępnych zaklęć. Wzór na propozycję nowego zaklęcia: - Kod:
-
[b]Nazwa:[/b] [b]Poziom:[/b] [b]Opis Zaklęcia:[/b] Nazwa: Tu wpisujemy nazwę zaklęcia. Poziom: Dopasowujemy wg. nas rangę (A,B,C,D) tego zaklęcia. Sprawdzający może ją podwyższyć lub zaniżyć. Opis Zaklęcia: Czyli co zaklęcie robi. Oto spis zaklęć niedostępnych dla userów:-Antymagia- negacja magii, tworzenie pól, w których magia nie działa -Kontrola nad czasem -Kontrola nad wektorami -Kontrola nad czyimś ciałem, zachowaniem, lub umysłem -Moc odbijania innych mocy -Moc zabijania spojrzeniem, pstryknięciem itp. -Moc przewidywania przyszłości -Moc kontroli nad krwią -Wywoływanie orgazmu dotykiem, spojrzeniem, pstryknięciem itp.Poniżej zaklęcia będą sprawdzane przez moderację ds. zaklęć lub administrację. Zaakceptowane zaklęcia będą dodane do spisu zaklęć. Jak wspomóc pracę moda od zaklęć: 1. Użyj wzoru. On bardzo pomaga. 2. Jeżeli wrzucasz kilka zaklęć na raz, podaj je od najwyższego rangą do najniższego. 3. Nie wrzucaj niepotrzebnych obrazków. 4. Nazwy zaklęć indywidualnych podkreśl niebieskim kolorem. 5. Najlepiej wstawiać zaklęcia od razu do tematu, bez wysyłania na PW. 6. Nie musisz się bezmyślnie zgadzać na wszystko, co powie mod, ale też nie musisz się bezmyślnie o coś kłócić. Celem tego tematu jest znalezienie złotego środka pomiędzy Twoją wizją a ograniczeniami mechaniki. Regulamin; Copyrights; by Lilibeth
Ostatnio zmieniony przez Lilibeth dnia Czw Lis 27, 2014 5:50 pm, w całości zmieniany 1 raz | |
| | | Virtus Jaquelin
Liczba postów : 13 Join date : 02/11/2014 Age : 29 Skąd : Poznań
| Temat: Re: Zaklęcia Wto Gru 02, 2014 5:58 pm | |
| Nazwa: Cienisty legion Poziom: B Opis Zaklęcia: Najbardziej użyteczne po zmroku, lecz także i w dzień zdaje egzamin. Czarodziej wykorzystuje potężną ilość EM i przywołuje aż do trzydziestu półmaterialnych wilków stworzonych z cienia. Wyglądają one jakby ich ciała się dymiły, a ślepia iskrzą się na żółto. Wychodzą one oczywiście z najciemniejszych zakątków w obrębie pięćdziesięciu metrów. Nie da się ich zranić bronią białą(nawet magiczną), ani tym, co jest niemagiczne. Jedynie zaklęcia są w stanie je skrzywdzić. One zaś potrafią wszystko to, co normalne wilki plus przenikać przez ściany o ile tego chcą.
Nazwa: Ogniste pisklaki Poziom: C Opis Zaklęcia: Może nie do końca są one pisklakami, lecz można bez problemu je tak nazwać. Stworzone z żywego ognia miniaturki uskrzydlonych jaszczurów są przydatne w takich sytuacjach jak rozświetlanie terenu, sygnalizowanie czy ktoś nadchodzi dzięki intensywnemu piskowi, albo na przykład zwykłe psocenie. Jest ich dwadzieścia, więc zaklęcie te jest jak najbardziej przydatne w ciemnościach. Ugryźć też potrafią!.... W jakiś tam sposób... chociaż bardziej trzeba się po prostu obawiać zetknięcia z latającym białym ogniem, aniżeli z próbą zostania ugryzionych przez coś na wskroś materialnego. Na dobrą sprawę powinny one trwać jedną turę i potem zniknąć, lecz jest możliwe podtrzymywanie ich płacąc 3% EM co turę.
Nazwa: Łączone myśli (tylko dla Virtusa) Poziom: B Opis Zaklęcia: Mistrz przywołań zawsze jest w stanie zrozumieć i dogadać się z wszelkimi stworami. Jednakże ze swoimi własnymi wytworzył specjalną więź, która pozwala mu na komunikację o wiele wyższym poziomie. Później przerodziło się to w ogólną "mowę magicznych stworzeń". Krótko mówiąc - jeśli jakiekolwiek magiczne stworzenie znajduje się w zasięgu co najmniej stu metrów od Virtusa i ten go widzi - mężczyzna jest w stanie rozmawiać z takim istnieniem w ich głowach. Sam skan otoczenia to użycie EM jako zwykłe zaklęcie B, lecz potem możliwe jest podtrzymywanie rozmowy za 2% EM co turę i +1% za każde kolejne stworzenie.
Nazwa: Forma astralna (tylko dla Virtusa) Poziom: A Opis Zaklęcia: Po wyrwaniu się z dziesięcioletniego zamknięcia w czasie Virtus zdał sobie sprawę z jednej rzeczy - materia to pojęcie względne. Wymiary łączą się, dzielą, coś wpada do jednej czarnej dziury i wychodzi drugą stroną. Czarodziej, nieważne jak bardzo by był potężny, powinien cechować się najwyższą wiedzą w dziedzinie sztuki magii. Dlatego też blond mężczyzna skorzystał ze zgromadzonych informacji i jest w stanie wprowadzić siebie w pośredni stan do tego, w którym spędził dziesięć lat. Mówiąc bardziej dokładnie - jest w stanie zignorować jakikolwiek atak, magiczny lub nie, przez jedną pełną turę. Np. taki pocisk z ognia przez niego najzwyczajniej w świecie przeleci. Oczywiście Virtus nie jest wtedy jakkolwiek przezroczysty czy coś.
Nazwa: Pantera Poziom: C Opis Zaklęcia: Pantera jak pantera. Każdy chyba widział chociaż jedną w życiu nieważne czy na ekranie telewizora, czy podczas wycieczki do zoo lub jeszcze gdzieś indziej. Jednakże pantera przyzwana przez zaklęcie jest dwukrotnie większa. Jest to za sprawą tego, iż w końcu to magiczny zwierz. Rozmiary kota są powiększone głównie ze względu na fakt możliwości ujeżdżania go w maksymalnie dwie osoby, lecz na upór nawet i trzy dadzą radę. [nie wiem w sumie ile dać tur] | |
| | | Vid
Liczba postów : 87 Join date : 09/11/2014
| Temat: Re: Zaklęcia Wto Gru 02, 2014 8:30 pm | |
| - Virtus:
Nazwa: Cienisty legion Poziom: B Opis Zaklęcia: Najbardziej użyteczne po zmroku, lecz także i w dzień zdaje egzamin. Czarodziej wykorzystuje potężną ilość EM i przywołuje aż do trzydziestu półmaterialnych wilków stworzonych z cienia. Wyglądają one jakby ich ciała się dymiły, a ślepia iskrzą się na żółto. Wychodzą one oczywiście z najciemniejszych zakątków w obrębie pięćdziesięciu metrów. Nie da się ich zranić bronią białą(nawet magiczną), ani tym, co jest niemagiczne. Jedynie zaklęcia są w stanie je skrzywdzić. One zaś potrafią wszystko to, co normalne wilki plus przenikać przez ściany o ile tego chcą.
Vid: Przy zaklęciu B muszę usunąć jedną z rzeczy, sam wybierz którą: *Przenikanie przez ściany; *Odporność na broń magiczną;
Nazwa: Ogniste pisklaki Poziom: C Opis Zaklęcia: Może nie do końca są one pisklakami, lecz można bez problemu je tak nazwać. Stworzone z żywego ognia miniaturki uskrzydlonych jaszczurów są przydatne w takich sytuacjach jak rozświetlanie terenu, sygnalizowanie czy ktoś nadchodzi dzięki intensywnemu piskowi, albo na przykład zwykłe psocenie. Jest ich dwadzieścia, więc zaklęcie te jest jak najbardziej przydatne w ciemnościach. Ugryźć też potrafią!.... W jakiś tam sposób... chociaż bardziej trzeba się po prostu obawiać zetknięcia z latającym białym ogniem, aniżeli z próbą zostania ugryzionych przez coś na wskroś materialnego. Na dobrą sprawę powinny one trwać jedną turę i potem zniknąć, lecz jest możliwe podtrzymywanie ich płacąc 3% EM co turę.
Vid: Wszystko ok, ale zmienimy trochę czas trwania. Trzy tury/posty, każdy kolejny kosztuje 5%.
Nazwa: Łączone myśli (tylko dla Virtusa) Poziom: B Opis Zaklęcia: Mistrz przywołań zawsze jest w stanie zrozumieć i dogadać się z wszelkimi stworami. Jednakże ze swoimi własnymi wytworzył specjalną więź, która pozwala mu na komunikację o wiele wyższym poziomie. Później przerodziło się to w ogólną "mowę magicznych stworzeń". Krótko mówiąc - jeśli jakiekolwiek magiczne stworzenie znajduje się w zasięgu co najmniej stu metrów od Virtusa i ten go widzi - mężczyzna jest w stanie rozmawiać z takim istnieniem w ich głowach. Sam skan otoczenia to użycie EM jako zwykłe zaklęcie B, lecz potem możliwe jest podtrzymywanie rozmowy za 2% EM co turę i +1% za każde kolejne stworzenie.
Vid: Osobiste zaklęcie B, cóż, idzie przeboleć, ale tylko dlatego, że masz jakieś podstawy pod robienie takiego zaklęcia (fakt, że jesteś przywoływaczem na wysokim poziomie itd.). Podobnie jak w poprzednim zaklęciu, zmienimy koszt. Skan normalny (25%), czas trwania 3 posty na jedno stworzenie. Na każde kolejne dopłacisz 2% od razu przy skanie.
Nazwa: Forma astralna (tylko dla Virtusa) Poziom: A Opis Zaklęcia: Po wyrwaniu się z dziesięcioletniego zamknięcia w czasie Virtus zdał sobie sprawę z jednej rzeczy - materia to pojęcie względne. Wymiary łączą się, dzielą, coś wpada do jednej czarnej dziury i wychodzi drugą stroną. Czarodziej, nieważne jak bardzo by był potężny, powinien cechować się najwyższą wiedzą w dziedzinie sztuki magii. Dlatego też blond mężczyzna skorzystał ze zgromadzonych informacji i jest w stanie wprowadzić siebie w pośredni stan do tego, w którym spędził dziesięć lat. Mówiąc bardziej dokładnie - jest w stanie zignorować jakikolwiek atak, magiczny lub nie, przez jedną pełną turę. Np. taki pocisk z ognia przez niego najzwyczajniej w świecie przeleci. Oczywiście Virtus nie jest wtedy jakkolwiek przezroczysty czy coś.
Vid: Jako iż forma astralna męczy - 2 posty trwania.
Nazwa: Pantera Poziom: C Opis Zaklęcia: Pantera jak pantera. Każdy chyba widział chociaż jedną w życiu nieważne czy na ekranie telewizora, czy podczas wycieczki do zoo lub jeszcze gdzieś indziej. Jednakże pantera przyzwana przez zaklęcie jest dwukrotnie większa. Jest to za sprawą tego, iż w końcu to magiczny zwierz. Rozmiary kota są powiększone głównie ze względu na fakt możliwości ujeżdżania go w maksymalnie dwie osoby, lecz na upór nawet i trzy dadzą radę. [nie wiem w sumie ile dać tur]
Vid: Zaklęcie C przywołujące całkiem potężne stworzenie. Albo rozmiary standardowe (udźwig podobny, na dwie osoby przy długości ciała 2 m niecałych chyba starczy) albo ucięcie cech bojowych (nie wiem jeszcze w jaki sposób, bo trochę pewnie będzie się to mijać z celem). Chyba że pantera nie będzie "magiczna", tylko zwykła (nadal możesz z nią nawiązać kontakt jednym z poprzednich zaklęć), więc będzie można ją zabić konwencjonalnie.
- Ash:
Akai no Namida – zaklęcie ofensywne, wzmacniające ostrze i maga. Lodowo niebieski kolor spowijający źrenice oraz miecz sprawia, że jego sprawność fizyczna wzrasta do nadludzkiego poziomu (np. jest w stanie unieść nawet bardzo ciężkie przedmioty, a i skoki na wysokość 10 m nie są problemem...), tak samo poprawia się refleks i zręczność. Miecz jest w stanie przeciąć nawet stal. Niezwykle często jest określane mianem berserka ze względu na to, że Ash staje się znacznie bardziej ironiczny i agresywny, w czasie używania zaklęcia. Poziom: B.
Vid: Pierwsze co to na przyszłość poproszę o unikanie opisywania siebie w trakcie zaklęcia. Jak widać, wszystkie trafiają do spisu, gdzie każdy może z nich skorzystać. Same działanie zaklęcia: Ostrze staje się po prostu bronią magiczną, ale z tym przecinaniem stali... Inaczej, przetniesz zwykłą broń, obronisz się przed magiczną, ale magicznej już nie zranisz.
Shunpo - Pozwala na doskoczenie do przeciwnika dwukrotnie lub pojawienie się za jego plecami w trybie natychmiastowym. Maksymalny dystans, który może przebyć: 3,5 metra. Poziom: C.
Vid: Wiem, że mogło wprowadzić w konfuzję, ale jest już zaklęcie o podobnym działaniu, więc jeśli chcesz, to wpisz sobie te: Przeskok: "Czarodziej może zmienić swoje położenie o 1 metr tracąc całą energię kinetyczną i potencjalną." Jednak na potrzeby ogólne zwiększam dystans w zaklęciu do 2 m. (Po prostu jeszcze nie zdążyłem dodać go do spisu).
Tropiciel - prawe oko Asha widzące normalnie tylko czarno-biały obraz jest w stanie zobaczyć energię magiczną innych osób, która mieni się różnym kolorem, w zależności od tego na kogo patrzy Ezra. Dzięki temu chłopak jest w stanie kogoś wytropić. Działa do 2 postów. Poziom: C.
Vid: Nie zobaczysz osób, które ukrywają się magią zaklęciami powyżej rangi C lub ukrywających się magicznymi ajtemkami.
Ostatnio zmieniony przez Vid dnia Wto Gru 02, 2014 8:58 pm, w całości zmieniany 1 raz | |
| | | Nightmare
Liczba postów : 24 Join date : 02/11/2014
| Temat: Re: Zaklęcia Sob Gru 06, 2014 6:06 pm | |
| Nazwa: True Nightmare Poziom: A Opis Zaklęcia: każdy się czegoś boi, te pierwotne lęki kiedy byliśmy dziećmi. Towarzyszą nam one zawsze. Alicja opracowała zaklęcie wysokiego kalibru pozwalające wyciągnąć i urzeczywistnić te koszmary, nadając im realny groźny kształt. Zaklęcie materializuje najgorsze koszmary, które posiadają wszystkie cechy oryginalnego strachu przeciwnika. Zaklęcie stworzone przez Nightmare dla Nightmare jest prywatne i tylko ona może go kogoś nauczyć.
Przedstawia koszmar przez 3 posty, każdy kolejny to dodatkowe 5% EM. Podczas pokazywania koszmaru nie możesz poruszać własnym ciałem, czyli nie możesz dobić wariującego przeciwnika ani nic z tych rzeczy. Zapobiegnie to instant killom.
Nazwa: Chirurgiczna precyzja Poziom: B Opis Zaklęcia: jest to kolejne autorskie zaklęcie medyczki tejże szkoły, polega na tym, że Night pokrywa dłoń fioletową aura jest w stanie dotknięciem poskładać czy też uleczyć najcięższe obrażenie lecz towarzyszy temu ogromny ból przy np zrastaniu kości zasklepianiu się ran itp itd. ( tylko Night je zna i tylko ona może nauczyć)
Długi czas leczenia, 2-3 posty zależnie od poziomu obrażeń. Podczas używania nikt nie może Ci przeszkadzać. Dodatkowo, jest to zaklęcie B, więc fajnie by było, gdybyś jednak pozwoliła innym też się go nauczyć. Wygląda po prostu jak jedno z bardziej zaawansowanych zaklęć leczniczych, a głupio by było, żeby tylko jedna osoba takie miała. Tworzenie drugiego, podobnego nie ma sensu.
Nazwa: Samsara Poziom: B Opis Zaklęcia: użytkownika pokrywa zielona aura wzmacniająca jej zdolności fizyczne jak i psychiczne, oznacza to, że siła szybkość wytrzymałość oraz refleks wzrastają, pojmowanie otoczenia dookoła i ocena sytuacji ulegają polepszaniu. Jednak po wykończeniu aury jest się przez jakiś czas wykończonym.
Działanie 3 posty.
Nazwa: Skywalk Poziom: C Opis Zaklęcia: polega na tym, że Night zaznacza ręką dowolny obiekt i może się do niego teleportować, że by teleportacja zaszła coś musi być wcześniej być oznaczone jej magiczną energią.
Przedmiot musi być wcześniej dotknięty, tak? Akcept, jednak teleportacja nie może być na zbyt duże odległości (ni wincyj niż kilka kilometrów).
Nazwa: Magiczny wzrok Poziom: C Opis Zaklęcia: Zaklęcie pozwalające prześwietlić kogoś, widoczna jest energia magiczna bicie serca kondycja statystyki fizyczne możliwość dalszego rozwoju itp idealne zaklęcie dla medyka.
AKCEPT
Nazwa: Lustrzane odbicie Poziom: C Opis Zaklęcia: Jest to tzw klon wygląda identycznie jest trochę silniejszy zwinniejszy itp, nie może używać zaklęć ale posiada te same umiejętności walki co oryginał więc nie można go lekceważyć.
Klon jest znacznie słabszy od oryginału (przy randze C stworzenie kilku klonów nie będzie problemem, a jak będą zbyt silne to trochę będzie to przegięcie).
Nazwa: Światło Poziom: D Opis Zaklęcia: Niechaj się stanie jasność bo za ciemno taka magiczna lampka ognik itp potrafi tylko świecić i unosić się w powietrzu
Już jest kilka zaklęć świetlnych, przejrzyj spis i inne zaakceptowane zaklęcia.
Nazwa: Telekineza Poziom: D Opis Zaklęcia: Wiecie miotła zamiata strzykawka skalpel przylatują same herbata się robi, idealne dla takiego lenia~~
Zmieniłbym jakoś nazwę, ale AKCEPT
Nazwa: Woda czyni cuda Poziom: D Opis Zaklęcia:zaklęcie polega na wytworzeniu leczniczej wody, leczy proste obrażenia lekko wzmacnia i regeneruje.
AKCEPT
Nazwa: kluczyk złodziejaszek Poziom: D Opis Zaklęcia: paluszkiem otworzysz każdy zamek w drzwiach i skrzyniach jeśli nie jest zabezpieczone magią.
Już takie zaklęcie jest.
Nazwa: Telepatia Poziom: D Opis Zaklęcia: jest to po prostu rozmowa myślowa, że by zaszła osoba z którą chcesz się komunikować kiedy dostanie sygnał musi wyrazić zgodę. zasięg 1 km
AKCEPT
. | |
| | | Vid
Liczba postów : 87 Join date : 09/11/2014
| Temat: Re: Zaklęcia Wto Gru 09, 2014 3:27 pm | |
| - Banshee:
Nazwa: Wodne pociski. Poziom: B. Opis Zaklęcia: Zaklęcie polegające na wystrzeleniu z dłoni niewielkich, wodnych pocisków pod dużym ciśnieniem. Ich ilość wytworzona w trakcie jednego czaru może wynosić od kilku do kilkunastu.
Vid: Pociski są w stanie zadać ból, z bliższych odległości nawet rany podobne do kłutych. Jest ich dużo i możesz używać do końca postu.
Nazwa: Leviathan. Poziom: A (tylko Banshee). Opis Zaklęcia: Istotą zaklęcia jest przywołanie, a raczej wyczarowanie Leviathana – smokopodobnego potwora morskiego w całości stworzonego z wody. Nie można go zranić za pomocą ataków fizycznych, za to jest bardzo wrażliwy na magię ognia. Początkowo Leviathan osiąga długość 2 metrów, jednak może zwiększyć swoje rozmiary wykorzystując wodę znajdującą się w otoczeniu (np. wszelkie zbiorniki wodne).
Vid: Stwór istnieje przez 5 tur, jednak może być wcześniej zabity.
Nazwa: Chodzenie po wodzie. Poziom: D. Opis Zaklęcia: Zgodnie z nazwą, zaklęcie to umożliwia bezpieczne poruszanie się po powierzchni zbiorników wodnych, bez obawy o zamoczenie butów.
Vid: Czas trwania 2 posty. Można chodzić tylko po gładkiej tafli, fale mogą zaburzyć moc zaklęcia.
Jakieś skargi, pytania itd. to na pw lub CB. Jeśli się zgadzasz ze wszystkim to daj znać.
| |
| | | Mikoto Morii
Liczba postów : 5 Join date : 07/12/2014
| Temat: Re: Zaklęcia Wto Gru 09, 2014 10:49 pm | |
| Nazwa: Torinori (brak pomysłu ) Poziom: Myślę że nada się na B Opis Zaklęcia: Czar ten powoduje że dziewczyna potrafi zamienić dowolne ubranie, lub część garderoby w broń lub zbroję. Dla przykładu, gdy tarcza potrzebna zamienia w nią bluzkę, gdy miecz kolanówki i tp. Może używać nie tylko swoich ubrań ale i innych. Czasem się przydaje gdy pod ręką nie ma żadnej broni. (Tylko mikoto)
Nazwa: Zupełnie jak żywe Poziom: C/ B Opis Zaklęcia: proste a jakże przydatne, Ta sztuczka o ile można to tak nazwać. Polega na Ożywieniu rysunku, jak np rysujemy ptaka on ożyje. Czy też broń, owe zaklęcie przydaje się. Jednak trza mieć coś do na malowania owej rzeczy.
| |
| | | Vid
Liczba postów : 87 Join date : 09/11/2014
| Temat: Re: Zaklęcia Sro Gru 10, 2014 7:56 pm | |
| - Mikoto:
Nazwa: Torinori (brak pomysłu ) Poziom: Myślę że nada się na B Opis Zaklęcia: Czar ten powoduje że dziewczyna potrafi zamienić dowolne ubranie, lub część garderoby w broń lub zbroję. Dla przykładu, gdy tarcza potrzebna zamienia w nią bluzkę, gdy miecz kolanówki i tp. Może używać nie tylko swoich ubrań ale i innych. Czasem się przydaje gdy pod ręką nie ma żadnej broni. (Tylko mikoto)
Vid: Nie mogę pozwolić na wyłączność zaklęcia, ponieważ jest ono na tyle uniwersalne, że niektórzy mogą je wymyślić. W dodatku to jest zaklęcie B. Poza tym: zmieniony przedmiot pozostaje w nowej formie przez 4 posty, każdy kolejny to dodatkowe 5% kosztów. Bronie i zbroje nie mogą być znacznie większe od przedmiotu + nie mogą posiadać dodatkowych zdolności magicznych.
Nazwa: Zupełnie jak żywe Poziom: C/ B Opis Zaklęcia: proste a jakże przydatne, Ta sztuczka o ile można to tak nazwać. Polega na Ożywieniu rysunku, jak np rysujemy ptaka on ożyje. Czy też broń, owe zaklęcie przydaje się. Jednak trza mieć coś do na malowania owej rzeczy.
Vid: Pozostawmy na C, jednak ożywiony obraz istnieje przez 2-3 posty i nie może być większy niż czterokrotne jego wymiary.
| |
| | | Vid
Liczba postów : 87 Join date : 09/11/2014
| Temat: Re: Zaklęcia Sro Gru 10, 2014 8:30 pm | |
| - Nepcia:
1. Przyzywanie zmarłych A * indywidualna dla Bellony Zaklęcie polegające na przywołaniu ciała zmarłego, ale nie jego duszy. Kontroluje kościotrupy, armię zombie. Takie tam. Opłacalne zaklęcie na cmentarzu, gdzie pod gruntem jest pełno trupów.
Vid: Oczywiście - wymaga posiadania ciała zmarłego. Czas trwania - 5 postów. Kościotrupy nie są zbyt zwinne ani silne, ale potrafią zranić uderzeniami i dzierżyć jakąś broń (nieudolnie).
2. Przyzywanie broni B * indywidualna dla Bellony - bo ma obsesje na punkcie średniowiecznej broni Przywoływanie orężu (niemagicznego), którego nie trzeba dźwigać. Bez ograniczeń jeżeli chodzi o odległość od przedmiotu, wagę i ilość.
Vid: No co do ilości to nie. I nie będzie to indywidualne. Niemagiczna broń o niewielkiej wadze. Czas trwania 3-4 posty.
3. Zmierzchnica C * indywidualna dla Bellony Motyl fioletowego koloru, wyglądający jak Zmierzchnica. Rozpiętość skrzydeł wynosi 10 cm. Wychodzą z rąk użytkownika. Mogą przenikać przez wszystkie obiekty i osoby oraz wybuchać. Żyją krótko, gnieżdżą się w ciele użytkownika, rozmnażając się w nim. Łatwo je zabić, ale rozmnażając się prawie całą dobę.
Vid: Zaklęcie C tworzące motyle, które żyją przez dobę i jeszcze wybuchają, i mogą wchodzić komuś w tyłek albo innym dziurkiem O.o Uważam za przesadzone, jak na C. A nawet na B jakoś bym to nerfił. Daj znać co chcesz z tym zrobić.
4. Pocałunek zapomnienia C * indywidualna dla Bellony Zaklęcie sprawia, że każdy pocałowany (w usta) osobnik przez użytkownika, zapomina o wszystkim - co dotyczyło właśnie tej osoby.
Vid: Jakiej osoby? Sam o sobie, czy zapomina o Bellonie? Ogółem zaklęcie nie będzie indywidualne i zezwolę tylko przy zapominaniu o tej konkretnej używającej osobie.
5. Szpony D Paznokcie wydłużają się na jakieś 30 cm, są bardzo twarde, służą do ataku, rozcinania, drapania, szarpania.
Vid: Czas trwania 2 posty. Raczej przegrają w walce ze stalą.
6. Przenikanie wzrokiem D Dla podkreślenia to zaklęcie, nie sprawia, że widzi się kogoś nago. Przenikanie wzrokiem dotyczy tylko organizmu - wewnątrz. Czyli sposób na zobaczenie pracy serca, ruszających się krwinek etc. Zaklęcie pozwala też zdiagnozować czy jakiś narząd źle funkcjonuje. Dostrzeżenie szybciej złamania, niż rentgen.
AKCEPT
| |
| | | Kitsune
Liczba postów : 5 Join date : 08/12/2014
| Temat: Re: Zaklęcia Czw Gru 11, 2014 2:47 am | |
| [b]Nazwa/b] Kitsune no Kami. [b]Poziom/b] B [b]Opis Zaklęcia/b] (tylko Kitsune) Mag przemienia się w olbrzymiego srebrno-białego lisa, którego wysokość w kłębie wynosi 7 metrów, a długość ciała - licząc z ogonem- to 15 metrów. Jest to większa, przeznaczona do celów bojowych wersja zwykłej zwierzęcej formy zwierzołaka. Siła zacisku szczęk jest tak duża, że bez problemu jest w stanie skruszyć ponad metrowej grubości mur, uderzenie łapą w podłoże powoduje lekkie wstrząsy, wystarczające by zachwiać równowagą zwykłego człowieka odczuwalne w odległości do 20 metrów od bestii. Szczeknięcie jest w stanie lekko ogłuszyć bliżej stojące osoby. Wzrasta ogólna sprawność fizyczna, futro staje się niezwykle twarde i ciężko je przebić zwykła bronią (magiczna jest łatwiej), a na grzbiecie można unieść do 2 osób. Czy wspominałem że można biec z prędkością do 60 km/h? Nie? No to teraz to robię. Mag po skończonej przemianie robi się bardzo głodny i musi coś zjeść. Duuuuużo zjeść, prawie tyle...ile mógłby pomieścić wielki lis. Pełna przemiana trwa pół posta i w tym czasie Kitsune jest bezbronny (jeśli ktoś go wtedy zaatakuje to MG decyduje kto był szybszy). Po jej zakończeniu przybranie ludzkiej formy zajmuje mu 1 post. Czas trwania - 3 posty, użytkownik może skrócić czas trwania zaklęcia.
(^ uzgadniane jeszcze z Videm)
Ostatnio zmieniony przez Kitsune dnia Wto Gru 16, 2014 11:35 pm, w całości zmieniany 1 raz | |
| | | Vid
Liczba postów : 87 Join date : 09/11/2014
| Temat: Re: Zaklęcia Czw Gru 11, 2014 6:09 pm | |
| Kitsune:
-Miażdżenie "wcale nie takich cienkich murów" odpada. -Uderzenie w ziemię powoduje nieznaczne wstrząsy. -Szczeknięcie ok. -Ciężko przebić ZWYKŁĄ bronią, ale magiczna może dać radę. -Prędkość 60 km/h... Troszkę przesada, ale ok. -Przemiana trwa CAŁY post i po zakończeniu działania odmienienie się trwa tyle samo. Podczas tego stajesz się bezbronny.
Gadaliśmy na temat tego zaklęcia, więc znasz już moje postulaty. W razie czego napisz na PW z czym się jeszcze nie zgadzasz i co chciałbyś zmienić. | |
| | | Elliot
Liczba postów : 28 Join date : 02/12/2014
| Temat: Re: Zaklęcia Czw Gru 18, 2014 6:03 pm | |
| @Jabłuszko 1. 2 posty działania 2. ... okej pytanie techniczne. W jaki sposób ostry? Dotyczy to tylko czubka jego czy może całego włosia? W sensie, że włosie na nim zamienia się w coś ala igły? 3. Rozkazy nie są absolutne, więc wyczuwszy np. zagrożenie wilki mogą po prostu uciec. Dodatkowo muszą dotyczyć nieskomplikowanych czynności. 4. Okej. 5. Jabłka jadalne?
| |
| | | Believer
Liczba postów : 13 Join date : 18/12/2014
| Temat: Re: Zaklęcia Czw Gru 18, 2014 9:26 pm | |
| Nazwa: Porażenie Poziom: B Opis Zaklęcia: Wysyła impuls elektryczny w stronę wybranej osoby, który razi ją i tymczasowo potrafi nawet unieruchomić lub spowodować jedynie nieprzyjemne wrażenie, mrowienie... Nie jest w stanie wyrządzić większej krzywdy, jednak jest to całkiem przydatna umiejętność na ludzi, którzy nie chcą się uspokoić. Pozwalam na dodanie do spisu ogólnego, aby również i inni użytkownicy mogli z tego skorzystać.
Nazwa: Wirujące rośliny Poziom: A Opis Zaklęcia: Potrafi przywołać korzenie, które spętają przeciwnika w razie konieczności. Również potrafi dzięki tej mocy zapanować nad drzewami czy drobniejszymi roślinami, aby je powiększyć bądź wzmocnić. Działa to przez dwa posty, a każde przedłużenie działania umiejętności, kosztuje go dodatkową EM. Aby użyć umiejętności, musi mieć bezpośredni kontakt z roślinami - w zamkniętych pomieszczeniach jest to moc całkowicie bezużyteczna. Roślin nie może jednocześnie wzmacniać i powiększać, co znaczy, że spętana istota jest w stanie przeciąć więzy z łatwością. Nadużycie mocy wiąże się z silnymi konsekwencjami, które odbijają się na zdrowiu - osłabienie, zawroty głowy, mdłości. Moc tylko dla mojej postaci. | |
| | | Wartakus
Liczba postów : 36 Join date : 16/12/2014 Age : 90 Skąd : pochodzą Wiatraki?
| Temat: Re: Zaklęcia Sob Gru 20, 2014 1:34 am | |
| Nazwa:Muere en el infierno!Poziom:AOpis Zaklęcia:Brutalne i niszczycielskie zaklęcie tworzące kulę ognia o średnicy 20 metrów. I co dalej? Owa kula uzyskuje temperaturę 7000 stopni celsjusza spalając wszystko wokół. Jeszcze mało ? Można, by powiedzieć, że to wada tego zaklęcia, ale nasze małe słoneczko rozgrzewa się do temperatury podanej wyżej przez 2-3 posty. Następnie zmniejsza się i wybucha z siła bomby wodorowej niszcząc większość co żywe w odległości 1-3 kilometrów zależy od terenu. Zaklęcie można przerwać po przez zabicie maga wykonującego zaklęcie pod czas "nagrzewania". Mag wykonujący to zaklęcie po jego pełnym naładowani najpewniej ginie w wybuchu #Yolo. | |
| | | Elliot
Liczba postów : 28 Join date : 02/12/2014
| Temat: Re: Zaklęcia Sob Gru 20, 2014 1:58 pm | |
| @Jabłuszko 2. Ok. Jeden post działania. Zaklęcia dodam zaraz.
@Believer 1. Zaklęcie działa na dystans czy trzeba dotknąć danej osoby? 2. Będzie okej.
@Wartakus … To jest Ska, jak nie SSSSSka. Na pewno nie przejdzie *chrząka chrząka*
| |
| | | Dreamer
Liczba postów : 91 Join date : 16/12/2014
| Temat: Re: Zaklęcia Sob Gru 20, 2014 3:18 pm | |
| Może na dystans, jednak musi być wtedy przewodnik. Np. osoba musi stać w wodzie, będzie się o coś opierać lub coś podobnego. | |
| | | Lucky
Liczba postów : 206 Join date : 02/11/2014
| Temat: Re: Zaklęcia Nie Gru 21, 2014 6:44 pm | |
| A: -Kulka - indiwidualne Zaklęcie sprawia, że szybkość, ciężar i wielkość chowańca w jego puchatej formie może się zwiększyć 4-krotnie. Więcej nie trzeba mówić, działa 5 postów.
Zaklęcie d: -Słodki lek Osoba używająca zaklęcia jest w stanie przez pocałunek rannego wyleczyć go z każdej rany, jednak takowe wtedy użytkownik przenosi na siebie nieodwracalnie. -Puch - indywidualne Zaklęcie sprawia, że puch chowańca staje się tak duży jak żywa tarcza dla swego pana. Większość ataków niemagicznych albo się odbija albo zostaje zatrzymana w puchu, skąd trudno się wydostać - 6 postów. c: -Apteczka pomaga przy drobnych skaleczeniach. -Dziki gon Zaklęcie pozwala na użycie 100 procent swojej sprawności fizycznej. przez co jest się dużo sprawniejszym, lepiej się walczy i widzi ruchy przeciwnika. Można używać łącznie 6 postów, jednak po 4 postach przy otrzymaniu obrażeń można zerwać ścięgna i mięśnie przez ich przesilenie. Ogólnie to człowiek nawet tego nie czuje, bo działa cały czas na adrenalinie.
- | |
| | | Elliot
Liczba postów : 28 Join date : 02/12/2014
| Temat: Re: Zaklęcia Nie Gru 21, 2014 9:12 pm | |
| @Believer Ksshh xD Akurat woda przewodzi źle/ledwo co… Ale ok. Niechaj i tak będzie. Akcept. @Lucky 1. Max . 3posty działania. 2. Na C. 3. Określ mniej więcej wielkość puchu i na pewno przez 6 postów nie przejdzie na tej randze. 4. … rozpisz proszę?
5. Minimum B i mniejszy czas działania. | |
| | | Lucky
Liczba postów : 206 Join date : 02/11/2014
| Temat: Re: Zaklęcia Nie Gru 21, 2014 9:23 pm | |
| 1. Indywidualne dla Cameli by ny było i może przez 4 posty? 2. Ok 3. Puch to z 10 cm grubości i to może 5 postów...to tylko futro przecież i wiadomo, że jak ktoś rzuci ogniem to ten puch jeszcze pogorszy sprawę bo się zapali. 4. Zaklęcie wyczarowujące podstawowy asortyment medyczny taki jak bandaż, plastry, chusta trójkątna, woda utleniona ewentualnie małą dawkę leku na mało groźne trucizny. 5.Ok a czas działania to może max 5 postów ale dziać wolała bym przez 4 tylko. Dopisać można, że po tym czasie mięśnie zwyczajnie są mało do użytku bo każdy najmniejszy ruch jest zwolniony i sprawia ból.
d: Mały wąż - zaklęcie polega na wytworzeniu trucizny na zębach użytkownika. Dokładnie to trucizny halucynogennej, które działa 2 posty. Ugryźć można raz przez działanie zaklęcia...zaklęcie reaktywuje się po 5 postach. Tą samą osobę można ugryźć dopiero po 6 postach. | |
| | | Elliot
Liczba postów : 28 Join date : 02/12/2014
| Temat: Re: Zaklęcia Nie Gru 21, 2014 9:51 pm | |
| @Lucky 1. Nie zejdę powyżej 3 postów. 3. Przy obecnej randze 4 posty, działające tylko na obrażenia obuchowe? 4. Ok. 5. B, 3 posty działania bez skutków ubocznych. Maksymalnie 5 postów działania, ale każdy następny powoduje ogromne zmęczenie u postaci? 6. Halucyny ustala MG.
| |
| | | Lucky
Liczba postów : 206 Join date : 02/11/2014
| Temat: Re: Zaklęcia Nie Gru 21, 2014 11:43 pm | |
| 5. Rozumiem, że wywalasz możliwość kalectwa, zamiast tego zmęczenie? Spoko wychodzi jeszcze lepiej nyż myślała. 6. Ok
Co do puchu to okej okej niech będzie. | |
| | | Wartakus
Liczba postów : 36 Join date : 16/12/2014 Age : 90 Skąd : pochodzą Wiatraki?
| | | | Faust
Liczba postów : 6 Join date : 21/12/2014
| Temat: Re: Zaklęcia Wto Gru 23, 2014 11:36 pm | |
| Czas spróbować szczęścia, czy mi się uda koncepcję postaci wprowadzić w życie chociaż w...80% ;_; Czary prywatne, jakby kto pytał. Nazwa: Glotoneria. Poziom: A. Opis Zaklęcia: Osobiste zaklęcie Fausta, które stworzył specjalnie do polowania na magiczne bestie. Wszystko zaczyna się od uwolnienia magicznej mocy na zewnątrz, przez którąkolwiek dłoń. Energia przyjmuje czarną barwę, emanując przy tym czerwonawą poświatą. Po chwili formuje się w postać przypominającą miecz obosieczny i właśnie taki oręż ma za zadanie naśladować. Ostrze tak przygotowanej broni ma metr długości, jakieś trzydzieści centymetry szerokości, a węższa część, służąca za rękojeść, ma około czterdzieści centymetrów. Co jednak sprawia, że jest to zaklęcie tak wysokiej rangi? Na czas dzierżenia Glotoneria sprawność fizyczna i magiczna (czyt.: obrażenia z zaklęć ofensywnych) bohatera ulegają polepszeniu, by mógł stanąć w szranki z bestiami o największych kłach i pazurach, jak również przedstawicielami nieludzkich ras, którym trzeba przemówić do rozsądku. W zamian mężczyzna musi jednak płacić 1% swej magicznej mocy co turę (podczas walki. Poza nią ma redukcję regeneracji tejże energii o 2%). Co więcej, z każdą turą nasz bohater staje się coraz sprawniejszy, by po pięciu turach fizycznie prawie dorównywać innym rasom, a magicznie - mieć zaklęcia silniejsze o 1/4 ich rangi. Nazwa: Bon appetit, Glotoneria. Poziom: C. Opis Zaklęcia: Faust na siłę wciska moc magiczną w Glotoneria (tyle, ile wynosi koszt zaklęcia rangi C), zyskując przy tym szybsze polepszenie swoich zdolności, jakoby minęło pięć dodatkowych tur. W ten sposób może też obejść oryginalne ograniczenia swego miecza, jeżeli wcześniej go poużywał. Powoduje to jednak przeciążenie magicznego oręża, przez co bonusy wywołane tym zaklęciem trwają tylko dwa posty. W tym czasie bohater dalej musi płacić 1% co turę, ale nie powoduje to polepszeń parametrów fizycznych i magicznych. Gdy zaklęcie się kończy, Glotoneria zostaje "wyzerowana", usuwając pozytywne efekty nie tylko z Bon appetit, ale również te oferowane przez jej wcześniejsze żarcie many. Faust wraca więc do stanu, jakby dopiero co użył swojego charakterystycznego zaklęcia.
Ostatnio zmieniony przez Faust dnia Nie Gru 28, 2014 1:02 am, w całości zmieniany 2 razy | |
| | | Elliot
Liczba postów : 28 Join date : 02/12/2014
| Temat: Re: Zaklęcia Czw Gru 25, 2014 8:41 pm | |
| @Lucky 5. Kalectwo możliwe jedynie przy zbyt długim i czestym uzywaniu zaklęcia. Znaczy powazniejsze obrażenia.
@Wartek Robaczek nie ma żadnego wpływu na psychikę postaci. Po prostu mówi tak? Poza tym nie widze powodu czemu tylko demony moga je mieć o:
@Faust 1. Zaakceptuję jako indywidualne tylko określ słownie jak bardzie polepsza się sprawność fizyczna i magiczna. Zaklęcia bardziej bolą? :C I w ogóle to 3% jest poza walką, wiesz o tym? I rozumiem, że chcesz bez ograniczenia postowego? 2. Omówimy jak określisz się co do 1.
[sorry za brak znakó czasami, ale alt niezbyt chce współpracować] | |
| | | Wartakus
Liczba postów : 36 Join date : 16/12/2014 Age : 90 Skąd : pochodzą Wiatraki?
| Temat: Re: Zaklęcia Czw Gru 25, 2014 9:06 pm | |
| Tak. Eliot miałem poprawić ale zbrakło mi czasu :p . Niech wszysko co umie czarować ma tą moc | |
| | | Faust
Liczba postów : 6 Join date : 21/12/2014
| Temat: Re: Zaklęcia Czw Gru 25, 2014 10:36 pm | |
| O, z tą regeneracją to mnie złapałeś. Jak raz temat przeczytałem, to sam fakt o tych 3% na turę mi został w głowie, bez warunków. W takim razie cały ten bajer z boostowaniem co turę usuwamy. Tym zajmować się będzie tylko Bon apetit, tylko też nie będzie miał już co zerować. Nie wiem jak bardzo mogę powiększyć swoje statsy, żeby można było to uznać za zbalansowane. Chciałbym wyciągnąć z tego jak najwięcej na zaklęcie takiej rangi i takiego typu. I owszem, coś jak fajerbole i podobne, przy aktywnym Glotoneria, miałyby większy DMG. Też w sumie chciałbym dać ograniczenie, żeby to tyczyło się czarów o ofensywnym działaniu, a wszystkie teleportacje, światełka - to, co fizycznej krzywdy zrobić nie może - funkcjonowały tak samo, jakby postać nie używała swojego private spell'a. A nie trochę lepiej. Czyli ogólnie Glotoneria pasywnie robiłaby z Fausta większego koksa/atletę (fizycznego i magicznego-przy-czarach-robiących-kuku) na ile się tylko da. Trwałoby to tak długo, jak długo dzierżony będzie ten magiczny miecz (czyli nie chcę ograniczeń postowych). A Bon apetit będzie od robienia z bohatera jeszcze większego koksa/atletę, ale tylko na jakiś czas. Jak się dogadamy, narzucisz na mnie stosowne ograniczenia i nikt mi internetu nie ukradnie, to natychmiast zabiorę się za stosowną edycję mojego poprzedniego posta z zaklęciami, żeby wszystko było jasne i na miejscu. | |
| | | Sponsored content
| Temat: Re: Zaklęcia | |
| |
| | | | Zaklęcia | |
|
Similar topics | |
|
| Permissions in this forum: | Nie możesz odpowiadać w tematach
| |
| |
| |