Lucky
Liczba postów : 206 Join date : 02/11/2014
| Temat: ... Pon Gru 29, 2014 4:31 pm | |
| 1. Wszystkie zaklęcia postaci z KP:Zaklęcia A: - ~Magiczne oko:
Zaklęcie aktywowane przez błękitne oko. Widzi w nim ruchy przeciwnika "z wyprzedzeniem". Potrafi zobaczyć prawdopodobny tor ataku przeciwnika. Trwa 2 posty. Zaklęcie należy tylko do Lucky.
Zaklęcia B: - ~Kocia łapa:
Zaklęcie głównie dla zmienno-kształtnych. Polega na utwardzeniu zwierzęcych atutów bojowych (np: kłów) do tego stopnia by miały możliwość zniszczenia innej broni białej. Czas trwania - do końca przemiany.
- ~Latające ostrza:
Iluzja polegająca na powieleniu broni atakującego i odwróceniu nią uwagi ofiary i swobodnym zaatakowaniu jej. Zaklęcie działa jedynie wtedy, gdy rzucający je jest całkowicie spokojny. Ilość iluzji zależy od stanu zmęczenia atakującego (40-70). Nie ranią chodzi tylko o uczucie osaczenia, oszołomienia, zmylenia jakie mają wywołać u ofiary.
Zaklęcia C: - ~Szklane oko:
Wytworzenie kopi jednego ze swoich oczu. Istnieje możliwość zostawienia go gdzieś i obserwowanie tego miejsca. Problem polega na tym, że jeśli kopia zostanie zniszczona to prawdziwe oko może zaboleć. Twór istnieje do zniszczenia lub do dezaktywacji na życzenie użytkownika.
- ~Gumowe ucho:
Możliwość rozpoznania dźwięku na większą odległość. Zasięg zależy od rasy (jeśli rasa ma wpisane w umiejętność wrażliwość na dźwięki to 1 km, dla reszty 500 m).
- ~Trujący kieł:
Zaklęcie wytwarzające paraliżującą truciznę na zębach. Najlepiej sprawdza się na rasach posiadających kły. Paraliż trwa 2-3 tury/posty.
Zaklęcia D: - ~Próżnia:
Bardzo przydatne zaklęcie umożliwiające stworzenie portalu i wyciągnięcie z niego jednorazowo jednej rzeczy nie cięższej niż 4 kg (użytkownik musi wiedzieć, gdzie jest przedmiot).
- ~Ogień:
~Ubranka - ~Kochaneczka:
Można tym zaklęciem przekazać przez całowanie drugiej osoby swoje dowolne myśli, wspomnienia, uczucia. Trwa to tak długo, jak ją całuje.
- ~Zwierzęcy instykt:
Zwierzołak rzucając zaklęcie podczas przemiany zatrzymuje ją na poziomie humanoidalnym. Czyli w niepełnej przemianie, gdzie bardziej przypomina człowieka jednak jej kończyny są zwierzęce. Przez to posiada sprawność zwierzołaka i wagę człowieka. Jej ruchy są po prostu szybsze ale i słabsze. Trwa to 2 posty. 2. Wszystkie przedmioty postaci z KP:Papierosy. ~Małe ostrza w podwiązce. ~Zapalniczkę. ~ Telefon. 3. Misje:~ Bestyja - 40 PR, przedmiot: Srebrny Kolec- krótkie ostrze, które działa jak harpun na zasięg pięciu metrów. 4. Wyuczone zaklęcia: | |
|